דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החלף משקפיים וראה…

החלף משקפיים וראה…

laitman_2010-01-29_1521_w-70.jpg

מה הכוונה להשׂיג אין סוף? – כשאני משׂיג אין סוף, אני הופך להיות מלכות של עולם אין סוף, אני כולל בתוכי את כולם. כי "ואהבת לרעך כמוך" מסמל שכל אלו שאותם אני רואה ומרגיש מחוץ לי, הופכים למרכיבים בל ינותקו מהנשמה שלי.

הנשמה שלי מקבלת בחזרה את כל אותם החלקים שהיו מפוזרים, מנותקים ממנה והופכת לשלמה, לנשמה מושלמת. וכל מה שנדמה לי כקיים מבחוץ: אובייקטים דוממים (תאר לעצמך שאתה בולע את כל הכוכבים!) השייכים לדרגת הדומם של הרצון האגואיסטי שלך, כל הצומח השייך לדרגת הצומח שלך, כל החי השייך לדרגת החי שלך. זה כמו הטבעה של הרצון האגואיסטי שלך, שמראה לך שכל הדברים האלו כביכול נמצאים מבחוץ.

אך ברגע שתתחיל לרכוש את החוש של ההשפעה, את תכונת ההשפעה, הם מתחילים להיראות לך כקיימים בתוכך. הם – החלקים שלך! ואתה תרגיש שזה בדיוק כך! ובינתיים קשה לך להבין את זה, כי אתה חי בתוך האגו שלך, רק בתוכו!

הפיזיקאים טוענים שאפילו כשאתה מסתכל מרחוק על איזה אובייקט, אז בזה אתה כבר מכניס בו איזה פגם. ולכן אתה רואה אותו לא כפי שהוא באמת במציאות, אלא משהו באמצע בין התכונות שלך ובין מה שהוא בפני עצמו באמת. כי הרי כל מה שאתה רואה, נתפס על ידך בהתאם לתכונות שלך. הכול תלוי בחושים שלך, בכיצד אתה מפרש "את הנראה". אך מתישהו, לאחר מחשבות והרהורים רבים, לאחר המון שאלות ובירורים, אתה פתאום תרגיש, שלמעשה המציאות היא אחרת. אתה תראה אותה בזווית שונה ותבין שדווקא מה שאתה רואה זה הנכון. אתה כאילו תחליף משקפיים…

מתוך שיעור מספר 6 בכנס "קבלה לעם" העולמי, 10.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest