דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החיים שלנו בנויים ממעגלים – חכמת המעגל

החיים שלנו בנויים ממעגלים – חכמת המעגל

אז מה עושים בפועל?

החיים שלנו בנויים ממעגלים – בני משפחה, חברים קרובים, החברים מהצבא או מהעבודה. עולים בראשכם שמות של כמה אנשים שנמצאים במעגל המכרים שלכם? יופי. עכשיו תכנסו אותם לפגישה – בסלון, בפארק או בפאב – שבו במעגל, ותתחילו לדבר על הקשר בינינו.

על מה לדבר?

דברו על הדרך לשמור על האחדות בעם גם אחרי שיסתיים המבצע. דברו על הדרך לפתוח את הלב זה לזה. דברו על הקשר ביניכם, המשתתפים בשיחה. האמת שאתם יכולים לדבר על כל נושא שתרצו.

חכמת המעגל

חשוב שבמהלך השיחה תקפידו על כלל אחד: מוסיפים בלבד. לא מתווכחים. לא קוטעים ולא סותרים את השני. אין חשובים יותר וחשובים פחות – כולנו שווים וחשובים מאוד.

אחד מאיתנו מתחיל לדבר? מעולה. אחרי שהוא סיים, הבאה אחריו ממשיכה אותו. אחריה הבא בתור וכן הלאה. ואז, פתאום, באופן הכי טבעי שיש, תתחילו להרגיש את החום שמתפשט, את הכוח שמחבר ביניכם, ומתוכו תתגלה גם חכמת החיבור שעל בסיסה נולדנו כעם. אם נבנה בינינו קשרים "עגולים" שיתאימו למעגליות של הטבע, נזכה להשראה עליונה, לשמירה ולהצלחה.

תעביר את זה הלאה

רוצים להתנסות במעגל חיבור ולחוות בעצמכם את הכוח שמתגלה בו? בואו לאחד מהמעגלים שאנחנו מעבירים ברחבי הארץ או פשוט תזמינו אותנו אליכם ונגיע בשמחה.

להצטרפות למעגל הקרוב למקום מגוריכם

התקשרו: 1-700-509-209

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest