דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / החיים נמשכים במסלול של הכנס

החיים נמשכים במסלול של הכנס

שאלה: בזמן ההכנה לכנס היה לנו תאריך מסוים שכלפיו יכולנו להאיץ, לרכז בו את כל היגיעה שלנו. ולאחריו, כל אחד חזר לפרויקט שלו ולא מורגשת היגיעה המשותפת הזאת שמכוונת לנקודה אחת. איך אנחנו יכולים להשיג תאוצה ביחס לנקודה האחת הזאת?

תשובתי: אני חושב שאנחנו כבר מספיק מבוגרים, ואין לנו צורך לקבוע לעצמנו תאריך כלשהו לצורך הַכְווָנָה. זוהי דרגה יותר מדי ילדותית, אם אנחנו מסוגלים להתרכז רק כלפי איזה שהוא יום.

יום, מסמל מצב. ככל שאנחנו נתקדם יותר, אנחנו נצטרך להחזיק את המצב הזה בגובה ובקביעות יותר ויותר גדולים, עד לנצחיות. בינתיים נותנים לנו הרגשות נעימות מזה שאנחנו נמצאים במצבים האלה, כדי שהכוח האגואיסטי הגשמי יעזור לנו להחזיק אותם ולהישאר בהם. בינתיים האגו שלנו תומך באיחוד הזה, כי אנחנו נמצאים בתחילת ההתפתחות שלנו.

עכשיו העיקר בשבילנו, זה לעשות את המצב הזה קבוע, בכך שמרגישים שייכות לקבוצה העולמית שלנו. תשתדלו להתנתק מההרגשה ולקשור את המצב הזה עם כל מקרי החיים שלכם, כדי להישאר בכל מצב רק בתוך האיחוד שלנו. צריך להישאר במצב הזה שבו היינו בזמן הכנס יחד עם כולם, ולתוכו להכניס את כל החיים שלנו.

כל העיסוקים היומיומיים, השיעורים, העבודה, הבית, המשפחה, כל המצבים שקורים, צריך להכניס אותם לתוך המתחם של הכנס ולהמשיך במסלול שלו.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 17.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אור הביטחון
אנחנו הרי כבר נמצאים בעולם הרוחני!
איך "לספור" את מה שהושג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest