דף הבית / כללי / הזמנה חגיגית לערב הפתיחה של קונגרס הקבלה הבין-לאומי 2009

הזמנה חגיגית לערב הפתיחה של קונגרס הקבלה הבין-לאומי 2009

photo_rav_gh70_182.jpg

אני שמח להזמין את מי מכם שאינו יכול להשתתף בכל שלושת ימי הקונגרס, לערב הפתיחה המרגש והמיוחד של קונגרס הקבלה הבין לאומי 2009 – ערב בלתי נשכח של חיבור ותרבות. הערב יערך ביום שני הקרוב, 2 בפברואר, החל מהשעה 16:30.

הקונגרס השנה יעמוד בסימן של יצירת חיבור של כל הלבבות, חיבור שיעלה את הכפר הגלובלי הקטן מעל לכל מבול המשברים – לרוחניות ולחיבור עם הטבע, עם הכוח העליון.

כפי שכתב גדול המקובלים בזמננו בעל הסולם במאמר "הערבות": "ונעשתה האומה הישראלית כמין מעבר, שעל ידיהם יזרמו ניצוצי ההזדככות לכל המין האנושי שבעולם כולו".

hazmana_to_congress_web23.jpg

לחצו כאן להרשמה לערב

שילחו את ההזמנה גם לחבריכם ולקרובי משפחתכם.

לינקים שימושיים מתוך מדור "קונגרס הקבלה 2009":

2 comments

  1. רבי שלום

    אתה מלמד אותי תמיד לחפש תשובות לשאלות ואת זה אני מנסה לעשות כל הזמן ,לאחרונה נתקלתי בהקדמה הזאת של רבי חיים ויטאל ורציתי לדעת האם מדובר שם על משהו פנימי ועמוק ואם כן הייתי רוצה שתפרש לי את הכתוב מילה במילה אפילו שזה ארוך ואם זה לא פנימי אז אסור לי ללמוד קבלה על פי  דברי האר"י הקדוש

    תודה רבה מראש וכל טוב

    משה

    וזה לשון המהרח"ו בהקדמה לספר 'עץ החיים': "אני הכותב משביע בשמו הגדול ית' לכל מי שיפלו הקונטרסים אלו לידו שיקרא הקדמה זאת, ואם אותה נפשו לבוא בחדרי החכמה זאת יקבל עליו לגמור ולקיים כל מה שאכתוב, ויעיד עליו יוצר בראשית שלא יבוא אליו היזק בגופו ונפשו, ובכל אשר לו, ולא לאחרים תחת רדפו טוב. הבא לטהר ולקרב ראשית הכל: יראת ה', להשיג יראת העונש, כי יראת הרוממות שהוא יראה הפנימית לא ישיגוהו רק מתוך גדלות החכמה, …לכן יזהר שלא לבוא לידי חטא אפי' בשוגג שלא יהיה להקליפות שייכות בו, לכן צריך ליזהר מהעברות הקלות כי הקב"ה מדקדק עם הצדיקים כחוט השערה, לכן צריך לפרוש עצמו מבשר ויין כל ימות השבוע, וצריך הזהרת סור מרע ועשה טוב ובקש שלום. בקש שלום צריך להיות רודף שלום ולא להקפיד בביתו על דבר קטן וגדול וכ"ש שלא יכעס ח"ו. וצריך להתרחק בתכלית הריחוק סור מרע: א ליזהר בכל דקדוקי מצוות ואפי' בדברי חכמים שהם בכלל לא תסור: ב לתקן המעוות קודם שיבוא לעוה"ב: ג יזהר מהכעס אפי' בשעה שמוכיח את בניו לא יכעס כלל ועיקר: ד גם צריך ליזהר מהגאווה ובפרט בעניין הלכה כי גדול כוחה והגאווה בזה עוון פלילי: ה בכל צער שיבוא לו יפשפש במעשיו וישוב אל ה': ו גם יטבול בעת הצורך לו: ז גם יקדש את עצמו בתשמיש המטה שלא ייהנה: ח שלא יעבור כל לילה מבלי שיחשוב מה שעשה ביום ויתוודה: ט גם ימעט בעסקיו, ואם אין לו פרנסה כי אם ע"י משא ומתן יכין יום ג' ויום ד' מחצי היום ואילך ובכוונה שהוא לעבודת קונו: י כל דבור שאינו של מצווה והכרחי יהיה זהיר ממנו ואפי' דבר מצווה ימנע בשעת התפלה: ועשה טוב: א לקום בחצי הלילה ולעשות הסדר בשק ואפר ובכי גדול ובכוונה כל אשר יוציא בשפתיו. ואח"כ יעסוק בתורה כל זמן שיוכל להיות בלי שינה ובלבד שחצי שעה קודם עלות השחר יתעורר לעסוק בתורה: ב ילך לבית הכנסת קודם עלות השחר קודם חיוב טלית ותפילין, ולהיזהר שיהיה מעשרה ראשונים: ג קודם שיכנס ישים אל לבו מצוות עשה ואהבת לרעך כמוך ואח"כ יכנס: ד להשלים רמז צדיק בכל יום שהוא צ' אמנים ד' קדושות י' קדישים ק' ברכות: ה שלא להסיח דעתו מהתפילין בעת התפילה זולת בעת העמידה ועסק התורה: ו צריך שיהיה עוסק בתורה מעוטף בטלית ותפילין: ז לכוון בתפילה הכוונות כמו שכתוב בעץ החיים: ח שישים תמיד נגד עניו שם בן ד' אותיות הוי"ה ויזדעזע ממנו כמו שכתוב שויתי ה' לנגדי תמיד: ט שיכוון בכל הברכות בפרט בברכת הנהנין: י צריך שיהיה עמל בתורה פרד"ס שנאמר או יחזיק במעוזי: ואל יחשוב שיגלו לו רזי התורה בהיותו ריק, וככתוב יהב חכמתא לחכימין. השגת החכמה תנאי הראשון צריך למעט דבורו ולשתוק כל מה שיוכל, כדי שלא להוציא שיחה בטילה, כמאמר רז"ל סייג לחכמה שתיקה: גם תנאי אחר, על כל דבר תורה שלא תבינהו תבכה עליו כל מה שתוכל: גם עליית הנשמה בלילה לעולם העליון שלא תשוט בהבלי העולם תלוי שתישן בבכייה: ומירת עצבות מגונה עד מאוד, ובפרט להשיג חכמה והשגה אין לך דבר מונע השגה יותר מזה: גם בעניין השגת האדם אין לך דבר שמועיל כמו הטהרה והטבילה שיהיה האדם טהור בכל עת: עד כאן לשונו:

  2. משה בן יוסף הלוי

    תודה על זכינו להיות אתמול בפתיחה החגיגית של הקונגרס.

     אין לי פשוט מילים להביע את שמחתי שלי ובת הזוג שלי. הכל היה יפה ועוצמת המילים שנשמעו מפי כבוד הרב והמשתתפים במופע. פשוט מגיע להם "אוסקר" על הביצוע המושלם.

    בברכת "אין עוד מלבדו" ושלום לכל בית ישראל.

    משה בן יוסף (הלוי)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest