דף הבית / כנסים / הוקרת תודה למשתתפי הכנס הבינלאומי של חכמת הקבלה

הוקרת תודה למשתתפי הכנס הבינלאומי של חכמת הקבלה

קודם כל, תודה לחברים ולתלמידים שבאו והתאספו בישראל מכל רחבי העולם, בכך ש"הקריבו" שבוע מחייהם, אבל בעצם העניקו אותו במתנה זה לזה ולנו.

תודה לכל אלה, שלא הצליח להגיע אלינו, אבל השתתפו בכנס באופן מלא דרך האינטרנט, ולא עזבו לרגע את המסכים. בכך שהצטרפתם אלינו, למעשה ביטלתם את בעיית המרחק הגיאוגרפי.

תודה לחברים ולתלמידים מישראל, וכמו כן לאורחים, ששהו אצלנו בימים אלה. ביחד ציינו בצורה מצוינת את 70 השנים למדינה. בקשר למניין השנים 70 העגול להקמת מדינה ערכנו דיון נרחב על תפקידו של העם היהודי, שהוא חלוץ בהתפתחות הרוחנית, ומגלה לעולם את הדרך לאיחוד ולשגשוג. למעשה כל מי שמסכים עם המשימה הזאת ועוזר במימושה, משתייך לעם ישראל.

בימינו, כאשר חכמת הקבלה יוצאת לאור מחדש, וכבר בקנה מידה עולמי המקיף את האנושות כולה, יותר ויותר ברורה המשמעות הרוחנית העמוקה של תחיית המדינה היהודית. לפניה ניצבת קריאת התיגר של ההיסטוריה עצמה, להפוך להיות דוגמה לעלייה משותפת כללית מעל לסכסוכים והסתירות להבנה הדדית אמיתית. זה לא סתם כך אפשרי, היום זה הכרחי.

אין פלא, שהעולם מכוון בצורה כה עוינת כלפי המדינה שלנו, ובו זמנית תומך בנו בעניין ההתלכדות. אני מניח, שהשיעור והלקח העיקרי של שבעים השנה שחלפו הוא שאנחנו חזקים לא בנשק ולא בטכנולוגיות, אלא דווקא באיחוד שאותו עלינו לחלוק עם כולם.

הכנס שלנו הבליט בצורה ברורה את המשימה הזאת של החלוצים ומגלי העולם החדש והמאוחד. המעשה עדיין לא נעשה, אבל הנחנו יסוד טוב.

תודה לכולם!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest