דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ההצלחה בהפצה זו מתנה למורה

ההצלחה בהפצה זו מתנה למורה

שאלה: כיצד אותם המאמצים שאנחנו משקיעים בהפצה בצפון אמריקה משפיעים על גדילתה של הקבוצה העולמית, על חיזוקה ואיכות השיעורים?

תשובתי: אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה המאמצים שלכם בהפצה משפיעים על כל הגורמים שציינת.

פעם, בדורות הקודמים, לרוב בני האדם לא הייתה עבודה קבועה, הם עבדו לפי יום: עבדת יום אחד, קיבלת כסף והלכת הביתה. האדם לא ידע כמה הוא ירוויח מחר.

כך גם אני מרגיש כל יום הצלחות אחרות לגמרי של הקבוצה הכללית שלנו. והן בעיקר תלויות בהצלחות של ההפצה ברוסיה ובצפון אמריקה. בשני האזורים האלה איכות השיעורים היא מדהימה, ויחד עם זה שונה לחלוטין, נפח אחר, עומק אחר. ואין זה תלוי בהצלחתה של הקבוצה המרכזית. בישראל אנחנו יכולים ללכת קדימה ולהתגבר על הבעיות ברמה המקומית. אבל כאשר אתם מצליחים בהפצה, זה פתאום נותן דחיפה עצומה החוצה. הכוח החיובי עובר לעולם החיצוני דווקא דרככם ולא מאיתנו.

בזה אני מייד מקבל אפשרות פנימית להסביר, לבטא את מה שהצטבר בתוכי, כמו אותה פרה שלא חלבו אותה זמן רב. לכן ההצלחות שלכם בהפצה פותחות באופן מפתיע כאלה ערוצים, שאני פשוט משתחרר ממְלָאִים עצומים של מידע שלחצו עליי. וככל שאתם תשקיעו יותר מאמצים בהפצה, כך אני אוכל בצורה טובה ורחבה יותר לתת לכם את השיטה שלנו. אבל אם לא יהיה כלי חיצוני רציני, אני לא אוכל לתת לכם שום דבר.

החלום שלי, זה לנסח את השיטה שלנו בצורה הכי נכונה שלה, מאותו המצב שבו נמצא תלמיד מתחיל שאינו יודע דבר, ועד לרמה כאשר הוא ייכנס תחת השפעתם של הרב"ש ובעל הסולם. אני רוצה להאיר דווקא את אותו הקטע של הדרך שעדיין מהווה עבורכם חושך וערפל, כדי שאתם תבינו אותו בצורה נכונה ומדויקת, תכירו, תפנימו ותקבלו אפשרות של מימושו המעשי.

וזה תלוי בכך, עד כמה אתם תשתוקקו, מצד אחד, להפצה, ומצד שני, לאיחוד וחיבור ביניכם. דווקא זה יאפשר לי להסביר יותר ובצורה טובה את השיטה שלנו.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 23.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לדור הבא
סולידאריות בכוונה
הפירמידה הרוחנית של "הכלי העולמי"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest