דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / ההיסטריה של אירופה

ההיסטריה של אירופה

שאלה: לאחר אירועי פריז, באירופה החלה היסטריה אמיתית. בגלל חשדות של פעולות טרור, מטוס Air France הונחת בארה"ב, בוטל משחק כדורגל בין גרמניה והולנד בו הייתה צריכה להיות נוכחת קנצלרית גרמניהבפריז מתנהלים חילופי אש ללא הפסקה, רוסיה מפציצה את סוריה, בריסל משותקת מחשש לפיגועים במרכז העיר. האם כך זה יימשך?

תשובתי: לא ישתנה דבר! הכול מתקדם לפי המערכת, קדימה, למצב של התקרבות. אם ההתקרבות מאורגנת בצורה נכונה, עם שיתוף פעולה הדדי טוב בין בני האדם, אז היא תהיה טובה. היא צריכה להיות מלווה בהתפתחות חיובית, בשיטת החיבור והאיחוד, ולא על ידי האגו שלנו שגורם להתנגשות בינינו. צריך רק ללמוד לקרב את האנשים, כדי שהם יתעלו מעל האגו שלהם ולא יילחמו ביניהם, מפני שזה לא יעזור! הדור הקודם נלחם, והדור הבא ימשיך להילחם!

שאלה: איזה פתרון היית מציע כדי לפתור את הסכסוך הזה?

תשובתי: בחלומות הוורודים ביותר שלי הייתי רוצה לראות איך האו"ם, G20, G8, ושאר הארגונים והפורומים, מחייבים את ישראל להתאחד ובאופן כזה למשוך אחריו את כל העולם לאיחוד כולל! אין צורך בשום דבר אחר, לא צריך להאשים את היהודים שהם הסיבה לכל הרע שבעולם, אלא צריך לחייב אותם להתאחד כדי שהם ייהפכו להיות הסיבה לאיחוד של כל העולם! הכול תלוי אם העולם יתחיל להתקרב בינו לבין עצמו, לפי השיטה שנמצאת אצלנו! השאלה היא, האם עם ישראל יקשיב לנו ואחריו גם כל העולם?

אפילו אם עם ישראל היה מתחיל לפחות במקצת להקשיב לנו, אז מיד כל העולם היה מרגיש הקלה, המחבלים היו מפסיקים להרוג! וזו התשובה לשאלתך. אני רואה את המערכת הכללית, כך היא בנויה. אתה רוצה שהכול ישתנה לטובה, תכניס לתוכה את הכוח הטוב. והוא יבוא רק דרך החיבור והאיחוד בין היהודים!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 17.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest