דף הבית / אקטואליה / הדלאי למה והטרור האיסלאמי

הדלאי למה והטרור האיסלאמי

הערה: אחת הדמויות הדתיות המפורסמות ביותר בעולם, הדלאי למה, העניק ראיון לעיתון איטלקי, בו הוא אמר שצריך ללמוד לחיות בידידות עם המוסלמים. בפרט, הוא אמר: "אתם צריכים להקשיב, להבין ולכבד אחרים. אין דרך אחרת. מי שחסר סבלנות, הוא גורם נזק לאחים שלו". הוא סבור שהאיסלאם היא הדת של העולם, וקרא לעבוד לכיוון בניית ידידות עם הלוחמים של ארגון הטרור דאע"ש.

תשובתי: הוא לא מבין על מה הוא מדבר. ההצעה של הדלאי למה לדו שיח עם המוסלמים, היא לא מציאותית לחלוטין. מפני שכדי "להקשיב" להם, לא צריך לשמוע, אלא רק לציית. אי אפשר כל הזמן לצאת ולהופיע למען השלום והאחווה, מבלי לשים לב על מי אתה מדבר. באופן כזה אתה תביא את העולם למלחמה עוד יותר גדולה, לאלימות ודיקטטורה.

הערה: אבל כך או אחרת, אתה גם מדבר על איחוד של בני אדם.

תשובתי: אני מדבר על איחוד בין בני אדם שלא מצייתים למישהו כדי להציל את עורם, כי בזה הם לא יצילו שום דבר. המדינה האיסלאמית כביכול מציעה: "אם תקבלו את האידיאולוגיה שלנו, תהיו יחד איתנו, תשבעו לנו אמונים, תהפכו לדתיים מאמינים ולא לכופרים…", והדלאי למה נחשב גם הוא בעיניהם לכופר, "אז תישארו בחיים, ותהיה לכם זכות קיום". כלומר, תחילה הדלאי למה צריך לברר מה הוא יעשה עם האמונה שלו, עם העם שלו, עם האידיאולוגיה שלו. אם כבר אין לו את האידיאולוגיה הזאת, אז זה כבר עניין אחר, זה עניינו. אבל יהיה עליו להכריז על כך לכל העולם!. מה הוא רוצה להראות? שהוא תמיד עובד למען השלום? זוהי עבודה לקראת מלחמה! אם נצטרף אליו, אז בעולם יופיעו עוד כמה מיליוני בני אדם, שיטילו בכל מקום פצצות ויעוררו בבני אדם פחד, כדי לקבץ אותם על ידי פחד תחת הדגל השחור.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 8.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest