דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדור הראשון של האנושות הבוגרת

הדור הראשון של האנושות הבוגרת

ספרי הקבלה כתובים ב"שפת הענפים", כלומר, במושגים של העולם הזה, שמצביעים על השורשים הרוחניים. ולכן הם מלאים בכאלה מילים וסיפורים, שסביבם קורא הדיוט יכול לדמיין הרבה אגדות. עמים רבים השתמשו במידע מסוים מתוך חכמת הקבלה ובנו על בסיס זה פילוסופיה ומדע שלמים.

ועד היום האנשים סבורים שהם יודעים מהי חכמת הקבלה, רק על סמך זה שהם ראו סרטים שבהם מסופר עליה או שקראו ספר. אבל בעצם, זה מבלבל עוד יותר את האדם.

לדוגמה, לא מזמן הוקרנה בטלוויזיה סדרה דוקומנטרית שמספרת על קבלה. והדבר היחיד שנהיה ברור לאחר הסדרה, שאנחנו לחלוטין לא מתארים לעצמנו מה זה קבלה. ככל הנראה, אין לה שום יחס לריקודי נשים, דיאטה, בגדים טקסיים, קלפים, כפי שזה הוצג שם. תחת המושג "קבלה", אנשים עוסקים לגמרי בדברים שאינם שייכים ואופייניים לה.

לכן עד היום קיימת בעם תפיסה מאוד מבולבלת על חכמת הקבלה. הדור שלנו הפך להיות הראשון שהורשה לו לגלות את ספרי הקבלה ולהסבירם לכולם.

המקובל כבר לא צריך לחפש לעצמו תלמיד, כדי להעביר לו את הידע, כדי שהוא יעביר הלאה, לתלמיד שלו. היום אפשר לצאת לרחוב ולהזמין את כולם ללמוד את חכמת הקבלה, כדי להעביר את הידע הזה לכל מי שרוצה בכך ולכולם יחד. כל הדור שלנו כבר גדל עד לכזה מצב, שמסוגל בשימוש נכון בחכמת הקבלה לעלות למדרגה הבאה, לעולם העליון.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 476, 18.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
קבלה אמיתית, ללא מיסטיקה וללא מיתוסים, חלק א'
יריד התחליפים
הצד האחורי של הידע הטהור 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest