הגיע זמן האמת!

photo_rav_gh70_119.jpg מתוך שיעור הקבלה היומי 4.5.09

לשיעור מלא: audio.gif אודיו | video.gif וידאו

הייתי רוצה רק דבר אחד מהאנושות, "שיתחכמו חכמה יתרה". "חכמה יתרה" הכוונה, יותר חוכמה ממה שהרצון לקבל דורש כדי למלא את עצמו כבהמה. "חכמה יתירה", כדי להיות קצת יותר חכם מאשר לספק לעצמו את הצרכים שהגוף שלו, היינו, הרצון לקבל שלו צריך.

שיתחכמו בחוכמה היתרה הזאת, היינו, שישתמשו בבירור של "אמת ושקר" במקום "מר ומתוק". זה מה שאנו צריכים להביא לאנושות! שעל ידי זה אנחנו ננצח את המצב בו אנו נמצאים כיום, את האגו שלנו. ממש נברח ממנו, אחר כך נתעלה מעליו, ואחר כך נגיע אפילו לחיבור בינינו. אך קודם כל, עלינו להתעלות מעל השנאה בינינו, להתקשר כולנו יחד ברמה של אמונה למעלה מהדעת תחילה, ואחר כך נעלה גם את האגו שלנו לרמה הזאת, החדשה, שנקראת "לקבל על מנת להשפיע", בהשפעה הדדית.

לכן כך אנחנו באים לעולם, להביא לו גישה חדשה לחיים. כי המצב שמתגלה עכשיו בעולם בעצם דורש את זה. אנחנו רואים שהבירור הקודם של "מר ומתוק", נגמר, נכשל! מה שהיה נראה לנו "מתוק"- כסף, כבוד, מושכלות, שליטה, תענוגים, אוכל, מין, משפחה, כל הדברים האלו קרסו, פשטו את הרגל! עכשיו אנו מביאים לאדם צורת בירור חדשה, גישה חדשה. לכן הוא יהיה חייב לעזוב את כל המטרות הקודמות שלו, כי הוא לא ימצא בהן שום הצלחה. רק בבירור של אמת ושקר- ש"אמת" זה חיבור בינינו, ו"שקר" זו השנאה- נצליח לנצח את המצב!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest