דף הבית / אקטואליה / הגב' קלינטון והאחווה המוסלמית

הגב' קלינטון והאחווה המוסלמית

הערה: היועצת השנייה של הילרי קלינטון המתמודדת לנשיאות ארה"ב, היא ילידת ערב הסעודית חמה מחמוד אבדין. בהיותה הבת של פרופסור באוניברסיטה מחמוד אבדין, שהיה מנהיג של רשת האחים המוסלמים העולמית, היא מבצעת תפקיד של גישור בין הגברת קלינטון ומנהיג אל- קעידה.

התייחסותי: בעיקרון, אין שום ספקות שהממשלה האמריקאית מקושרת עם האסלאם הקיצוני שכיום מהווה את כוח הלחימה העיקרי שרוצה לכבוש ולהשתלט על כל העולם. לכן האמריקאים שומרים על קשר עם האסלאם. לארה"ב זה כדאי ו"הם עושים הכול כדי למות", אם אפשר לומר כך, תחילה תמות אתה ואחר כך אני.

יחד עם אירופה האסלאם יכבוש בהדרגה גם את אמריקה, במיוחד כאשר אובמה מילא את המדינה בכמות עצומה של פליטים ערביים והגברת קלינטון תמשיך את הקו שלו. ללא ספק, הוא יעמוד מאחוריה מלא אנרגיה וכוחות, בידיים לא קשורות. לכן אם הגברת קלינטון תיבחר, אז מחכות לנו שנים נוראיות, מפחידות, כשאובמה יפעל דרכה ללא גורמים מרסנים.

הערה: לאור האירועים האחרונים, ככל הנראה יבחרו בה.

תשובתי: לאור השנים האחרונות, בהתאם לפעילות של יהודי אמריקה היום, הם מכינים לעצמם את "אושוויץ" בצורה הכי פשוטה, מהירה ובטוחה! והערבים, או אלה שמנהלים אותם, יחדרו לכל הדרגים של השלטון וישנו לחלוטין את אמריקה לצורת חליפות. את אירופה הם יכבשו באופן שונה, כל מדינה בדרך אחרת, הם יודעים לעשות זאת ואילו את אמריקה הם יכבשו דרך הממשלה.

שאלה: האם מורגש בזה תסריט עליון המנוהל בצורה מדויקת?

תשובתי: בוודאי, אם היהודים לא מגשימים את התסריט שלהם, שמאפשר להוביל את העולם למצב הנכון בדרך הטובה, אז הוא יתגשם בדרך רעה. אין לאן לברוח. אבל כמה זמן ודרך אילו ייסורים העולם יצטרך לעבור, כולל העם היהודי, כדי להגיע לעתיד זוהר?! מה גם שמהר מאוד יחלו זמנים רעים עבור ישראל. לא ישמידו אותנו, אלא יפזרו מבלי שיאפשרו לנו לפתוח במלחמה, בשביל מה זה נחוץ? יתנו פקודה לבטל את המדינה, והכול יינתן לערבים, כמו שאומרים "לבעלי הבית החוקיים" של הארץ הזאת, השתעשעו מספיק.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest