דף הבית / המשבר ופתרונו / האקלים- האם מסתירים מאתנו את האמת?

האקלים- האם מסתירים מאתנו את האמת?

האקלים הוא ה"סוד הגדול" ביותר בעולם המודרני, הוא ניסתר מכולם ונמצא תחת הכותרת "סודי ביותר" במשרדי הממשלות ובקרב המדענים שעוסקים במחקרים וסטטיסטיקה בנושא.

הטבע מכין לנו "הפתעה" לעתיד שעדיף שאנשים לא יידעו עליה. לא ניתן יהיה להינצל מהשפעת האקלים עלינו, לא כמו במקרה של פצצה גרעינית שאפשר להמתין עד שתחלוף הסכנה ולא כמו זעזוע קצר של מזג אוויר, סופה, סערות, רעידות אדמה, אלא האקלים "יוצא" לדרגה אחרת לגמרי שאליה איננו מותאמים בכלל. לדוגמה, הטמפרטורות יגיעו עד 70 מעלות חום מלוות במחסור עצום של חמצן באטמוספירה וכתוצאה מכך, פתאום במהירות עצומה, יתרבו המוני חרקים, חולדות, תיקנים וחיידקים פנימיים ולא תהיה לנו כלל אפשרות להתמודד איתם.

שאלה: אם כך, מה ניתן לעשות?

תשובתי: אין לנו מה לעשות פרט לדבר אחד, "לעמוד" למעלה מכוחות הטבע. זה באמת אפשרי לביצוע, אם "ניקח את עצמנו בידיים" נוכל לעורר כוחות שנמצאים למעלה מהטבע. אם בדרגה הזאת הטבע יוצא מאיזון אז אפשר לשקם אותו רק מתוך הדרגה הבאה!

איינשטיין תמיד אמר שצריך לעלות לדרגה הבאה וממנה אפשר להביא את הדרגה הקודמת למצב של יציבות, איזון ולנהל אותה.

שאלה: כלומר הטבע הוא שדוחף אותנו לדרגה הבאה?

תשובתי: בוודאי! המפלט שלנו הוא רק על ידי עליה לדרגה הבאה. חוסר האיזון בטבע נובע כתוצאה מהרפיון הקשר בינינו, כתוצאה מכך שאנחנו מזלזלים באפשרות של הנהגה, באפשרות להביא את עצמנו ואת הטבע כולו לאיזון. אנחנו למעשה מסייעים לחוסר האיזון הזה אבל גם יכולים לתקנו בכוחות עצמנו רק אם נצא לדרגה הבאה.

ואם לא נבחר בכך, נמשיך את "דרך הייסורים" כאשר פרט לאסונות טבע גם תפרוץ מלחמה. אמנם, רק כמות מזערית של אנשים בעולם יכולים להבין את המצב הזה ולהתחיל לשנות את עצמם, אבל הכמות הזאת מספיקה כדי להתגבר על המצב. גם את הכמות הקטנה הזו של אנשים צריך לעורר, להעלות, לקרב ביניהם, ליצור מהם מערכת רצינית.

במסגרות של האקדמיה לחכמת הקבלה מטעם ארגון "בני ברוך", אנחנו משתדלים לכנס את כל המקובלים האמיתיים של העולם, אבל עדיין איננו מסוגלים להוציא את כל האנשים האלה לדרגה שבה הם ירגישו אחריות עצומה כלפי עצמם וכלפי כל בני האדם והעיקר כלפי הכוח העליון ביותר של הטבע. זה חשוב מאוד.

אין דרכים אחרות להגיע לכך, מלבד לאלץ את האנשים שיכולים להתאחד וליצור ביניהם מערכת נכונה של קשר הדדי, לבצע כזאת פעולה! כי אם לא נעשה זאת בצורה פנימית אז הטבע, דרך אומות העולם, דרך האנושות כולה, יתחיל ללחוץ עלינו וזה יהיה נורא! לכן אנחנו עובדים בכיוון זה ואני מקווה שנתגבר ונצליח.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 3.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest