דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / הדת בראי הקבלה / האפיפיור פרנציסקוס: בתוך כל נוצרי יושב יהודי

האפיפיור פרנציסקוס: בתוך כל נוצרי יושב יהודי

ידיעה: האפיפיור פרנציסקוס ה – 1 שבר את כל השיאים של "שנאת יהודים" שהתגלו על ידי קודמיו, בכך שהכיר, ש"בתוך כל נוצרי יושב יהודי ושאי אפשר להיות נוצרי אמיתי, מבלי להכיר בשורשים היהודיים שלו, לא במובן הגזעני אלא במובן הדתי".

בכך שהדגיש את הנוכחות הנשמרת של היהדות בנצרות, פרנציסקוס הלך רחוק יותר מיוהן פבל ה- 2, שכינה את היהודים "האחים הגדולים" של הנוצרים. הוא אמר, שכל יום הוא מתפלל במילים של ספר תהלים של דוד כמו יהודי, ולאחר מכן מבצע את טקס סעודת האדון כמו נוצרי.

בראיון נרחב לעיתון הספרדי La Van Guardia האפיפיור הביע דעה, שיש צורך במחקר של השורשים היהודיים של הנצרות ו"הפריחה של היהדות בנצרות". האפיפיור הביע את ביטחונו שהיהודים והנוצרים יכולים לחיות כאחים.

תגובתי: ללא ספק, המשך ההתפתחות של האנושות למטרת הבריאה שלה תביא את האנשים להתרחקות מכל הדתות והאמונות של העולם, הם יתחילו להרגיש יותר ויותר את השורש הרוחני המשותף שלהם, שלא מתלבש בשום אופן בדמויות ובדימויים גשמיים, שכופות עלינו הדתות והאמונות.

זה יביא את כל בני האדם בעולם להרגשה, שרק חכמת הקבלה מבטאת את הדימוי האמיתי על הכוח העליון. בשאיפה ובהשתוקקות הזאת להתקרב אליו, הם יתקרבו ביניהם.

ידיעות קודמות בנושא:
הדתות המונותיאיסטיות וחכמת הקבלה
תפקידה של הדת בתהליך ההתפתחות
מאגואיזם לנתינה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest