דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ה"אני" המשותף שנולד באיחוד

ה"אני" המשותף שנולד באיחוד

2012-03-25_750_w.jpg

שאלה: איך צריך להתכונן לסדנה? מהי ההכנה?

תשובתי: ההכנה היא בהעלאת חשיבות הפגישה העתידה שאליה אני מתכונן כאל משהו חשוב, כאל פגישה מרגשת, כמשהו בלתי רגיל ומאוד משמעותי וחשוב עבורי. היא צריכה בעיקרון, לשנות את החיים שלי. אני צריך לראות לא רק את החיים שלי, אלא גם את כל זרימת הטבע האין סופית דרך השותפות שלנו.

אני צריך לרכוש מכשיר חדש של השקפת עולם, יחס, הכרה, כזה מכשיר בתוכי, שאני אסתכל על הכול בעיניים אחרות, ארגיש הכול אחרת, אוכל לראות ולפתור את השאלות שמופיעות בצורה אחרת, כאילו שעליתי למדרגה הבאה.

אני מקווה שכל התלמידים שלנו, כל החברים, לאחר הסדנאות הקרובות, ירגישו, יקבלו את האפשרות הזאת. וזה ילכד ויחבר אותם יחד, ראשית, זה יחייב לחיבור, ושנית, פשוט יחייב להיאחז בנקודת האיחוד המשותפת, בערבות הדדית, בברית הדדית, בחוזה, בשותפות, שבלעדיה אי אפשר, אתה מייד נופל חזרה להשקפת עולם גשמית, לעולם הזה. הם יחזיקו בנקודה הזאת, כל הזמן יפתחו אותה, כל הזמן ירצו שהאור כל הזמן יטפח את זה בתוכם, כל הזמן יפתח.

ואז כולנו יחד כבר נלך במגמת עלייה אל המרכז המשותף שלנו, יותר ויותר, מפני שהתנועה קדימה מבוססת על שילוב גדול יותר, על איחוד גדול יותר. זה יימשך עד שהאדם יתחיל לאבד את ה"אני" שלו ויישאר רק "אנחנו", ואחר כך מ"אנחנו" יתקבל "אחד", שזה אפילו לא איזה סכום, אלא משהו חדש לחלוטין, ה"אני" האחד המשותף שנולד באיחוד.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לדרוש איחוד מעצמי
השקפת עולם שמשנה את האנושות
שיעור זו פעולה, סדנה זה אמצעי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest