דף הבית / המשבר ופתרונו / האנטישמיות חזרה לאירופה

האנטישמיות חזרה לאירופה

מחקר (הסוכנות של האיחוד האירופי לזכויות יסוד): כמעט רבע מהיהודים שחיים בשטחה של אירופה, נמנעים מלבצע פעולות וללבוש סמלים, שלפיהם יכולים אחרים לזהותם כיהודים. 49% מהיהודים שחיים בשבדיה מסרבים ללבוש בגד יהודי מסורתי וסמלים בציבור.

88% מיהודי צרפת הודיעו, שבמשך חמש השנים האחרונות האנטישמיות בצרפת הפכה להיות הרבה יותר בולטת. 30% מיהודי הונגריה הפכו לקורבנות של תקיפה מצד האנטישמים ב- 12 החודשים האחרונים. 75% מתושבי אירופה הודו, שזה חסר כל טעם להתלונן במשטרה על הפעולות של האנטישמיים, מפני שזה לא מוביל לשום דבר.

19% סבורים שהאחריות להתלקחות של האנטישמיות מוטלת על קיצוניים ימניים, 22% מצביעים על קיצוניים שמאלניים, 27% מאשימים את המוסלמים.

תגובתי: לא רק עמי העולם אשמים בצמיחתה של האנטישמיות בימינו, אלא בעיקר היהודים עצמם, מפני שכבר מזמן הם חייבים להביא את "האור לאומות העולם", בצורה של שיטת תיקון האגו, של כל הרע שבעולם, שהיא לימוד חכמת הקבלה או בנוסח הקל שלה, שיטת החינוך וההשכלה האינטגרליים. אבל בכל מקרה, במקומות של גילוי האגו מתרחש כישלון, חוסר אור, ושם, יותר מכולם, יסבלו העמים והמדינות שנמצאים בתוך הכישלון הזה.

ידיעות קודמות בנושא:
שואה חדשה או משימה מלמעלה?
אנטישמיות: מי אשם ומה לעשות?
רוח רפאים אנטישמית משוטטת בעולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest