דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / האמת על החרם על ישראל, חלק ד'

האמת על החרם על ישראל, חלק ד'

העולם עתיד להכיר את אותה רוח רעה שלתוכה הוא שוקע, האנושות תגלה שאין לה שום אמצעי לתיקון המצב. ויחד עם זאת, אומות העולם ירגישו בתת המודע שלהן, שלעם ישראל יש פתרון. מכאן הדחף הפנימי לחרם והרצון להאשים אותנו בכל הבעיות שלהם.

הבסיס לזה טמון בכל אדם, בכל עם, בכל ארגון ובכל מדינה. אסור לרמות את עצמנו באשליה של "תקופה שחורה", אותה צריך לעבור בדרך לזמנים בהירים. בהמשך יהיה רק גרוע יותר. אני מדבר על זה כבר שנים רבות. העולם שוקע במשבר כולל המקיף את החינוך, התרבות, הכלכלה, הפוליטיקה. ועכשיו אנחנו עומדים על סף לחץ עצום ובלתי פוסק מכל הצדדים. נרגיש את עצמנו כמו במצודה שנמצאת במצור, והנשק היחיד שלנו זה האיחוד.

הוא אפשרי באמצעות שיטה קבלית שמלמדת אותנו כיצד להתחבר זה עם זה: בעשרות, במאות, באלפים ובמיליונים. כל עם ישראל חייב לעבור את הלימוד הזה, אינטגרלי או קבלי, לא כל כך חשוב איך לקרוא לו. בזמן היווצרותנו והתהוותנו, התחייבנו להיות כאיש אחד בלב אחד. אם נתלכד כך בינינו, מיד כל הכוחות העליונים שמנהלים אותנו, יתחילו "להתרכך" ו"להתמתק". ונרגיש שינויים ללא שום השהייה.

בואו נתחיל להתאחד בצורה נכונה במעגלים, ואז מיד היחסים שלנו בתוך המדינה, היחסים עם השכנים, כולל חמאס ודומיהם, והיחסים עם כל מדינות העולם, יתחילו להתרכך. אז נראה בעליל איזה נשק ישנו בידיים שלנו, לא ממית, אלא טוב, המביא חיים. הנשק למאבק עם האגו שלנו, עם הטבע שלנו, ולא עם בני האדם.

לכן אני פונה לעם ישראל: בואו נקבל את השלבים ההולכים וקרבים בהבנה שהם נועדו לעורר אותנו להתפתחות נכונה, לאיחוד. אם נתחיל לממש אותו עד לאהבת הזולת כמו את עצמך, אז מיד מה שהושג בינינו יתפשט בכל העולם דרך קשרים "תת קרקעיים" בלתי נראים לעין, שעל ידם אנחנו מקושרים זה עם זה. ותוצאות טובות מהמאמצים שלנו לא יאחרו להתגלות.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית הטלוויזיה בנושא "החרם על ישראל", 3.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest