דף הבית / אקטואליה / האם מתקרבת ובאה אפוקליפסה עולמית

האם מתקרבת ובאה אפוקליפסה עולמית

שאלה: אתה מרתיע את האנשים עם רעיונות אפוקליפטיים ומדגיש שלומדי חכמת הקבלה יינצלו מפני שהם "נשאים" של השיטה להצלת האנושות. האם אתם תנועה משיחית?

תשובתי: "משיח" נקרא האור העליון שנותן לאדם את תכונת ההשפעה והאהבה שבעזרתה הוא מתחיל להרגיש את הבורא ולכן הוא מתקדם.

משיח מהמילה "למשוך", "למשוט". זה לא אדם אלא האור העליון, הכוח העליון שמוציא אותנו מהאגו ומעלה אותנו לדרגה של אלטרואיזם ואהבה.

שאלה: מה דעתך על רעיונות אפוקליפטיים?

תשובתי: אין כאן "רעיונות", פשוט מצאנו את עצמנו בעולם שמזכיר אפוקליפסה אחת גדולה שבאמת מתקרבת ומגיעה אלינו.

"חכמת הקבלה" מסבירה שהאנושות יכולה להיקלע לבעיות וייסורים גדולים, אך עם זאת, העולם לא ייעלם לשום מקום ובכל מקרה יגיע לתיקון כשכולנו שוב נתאסף לנשמה אחת יחידה ונמשיך להתקיים בתוכה בצורה שמכונה "אדם", כלומר נשמה אחת יחידה.

זה לא גוף גשמי ולא היקום שלנו, לא כדור הארץ שלנו, אלא זו מערכת רוחנית ש רק מי שלומד ועוסק ב"חכמת הקבלה" ייכנס אליה, יגלה את המערכת ויתחיל לעבוד בתוכה, להתקיים בה ולממש את עצמו. מי שלא לומד את השיטה, לא יוכל לעשות שום דבר, אך הוא יחויב להצטרף למערכת מפני שאף אדם, אף נשמה, לא תוכל לברוח לשום מקום.

שאלה: האם הארגון שלך אכן נשא של השיטה להצלת האנושות?

תשובתי: ללא ספק. דווקא השיטה הזאת מהווה את הכוח המרכזי של הארגון שלנו. היא מסבירה באיזה אופן ניתן להינצל מכל הבעיות לא רק לאדם בודד, אלא לאנושות כולה.

הצלה יכולה להיות רק באיזון הכוחות השליליים שבנו על ידי הכוחות החיוביים. לימוד "חכמת הקבלה" מושך את האור העליון שבעזרתו האדם יכול לאזן בצורה נכונה את כוחותיו האגואיסטיים השליליים ובאיזון בין שני הכוחות להתחיל להתעלות.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.09.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest