דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האם כדאי לחכות 150 שנה?

האם כדאי לחכות 150 שנה?

שאלה: נניח שבעוד 100-150 שנה, הקבלה תתפשט כמדע הרוחני ויהיו לה הרבה תומכים. אך מה אם יתגלה, שחלק מההמון לא מסכים עם הקבלה ומתנגד לה. האם אלו שלומדים קבלה יוכלו למלא את הכלי השמימי הזה שצריך להתמלא? ואם כול האנשים לא ישלימו את הכלי הזה, האם יהיה אפשרי לחשוב שהרעיון של הקבלה מומש?

תשובתי: אנחנו לא מדברים על שום כלי רוחני שמימי ולא על 150 שנה של הפצה. אנחנו מדברים על כך, שהאדם היום עובר על חוקי הטבע ומרגיש את המכות על עצמו, מכים אותו מכול הכיוונים. אנחנו נמצאים במשבר.

הקבלה מסבירה כיצד לצאת מהמשבר, אך לא לאחר 150 שנה. על אילו 150 שנה יכול להיות מדובר, אם קיימת הסכנה לא להמשיך להתקיים אפילו עוד שנה אחת? בעיתונים כותבים על השנה הבאה שלא יהיה יבול, על איום הסופות ועל כך שבכל מקום בעולם יכול להתרחש צונאמי. אין לנו זמן לחכות. הקבלה אינה מדע תיאורטי, אלא פרקטית ביותר ואנחנו צריכים להשתמש בה, אם אנחנו רוצים לשרוד.

כשמתגלה לך משהו מפיזיקה, מכימיה, ומרפואה ולפתע אומרים לך שזה אסור, זה מזיק, אחרת יהיה כך וכך, אתה תחכה 150 שנה? אותו הדבר גם כאן. הקבלה מיועדת לא לשם כך שתאמין בה ואפילו לא כדי שתשתמש בה. הקבלה מציעה: "אתה רוצה להתקדם בדרך ההכרתית שהיא הטובה והקלה?".

אדם חכם רואה את הבעיה מראש ומנסה לעקוף אותה. כך עוזרת לנו הקבלה. והטיפש, יחכה עד שיתחילו להרביץ לו: "לא מאמין, לא רוצה", כמו ילד קטן שמקבל עונש ובכל זאת עושה אחר כך את מה שדורשים ממנו, משום שאין לו בררה. הקבלה לא אומרת שאתה צריך להאמין בה, ללמוד אותה ולמלא איזה כלי. אתה צריך כאן, עכשיו בעולם הזה, לשנות את עצמך בהתאם לחוקי הטבע, כדי לקיים את ההומיאוסטזיס. אם אתה תהיה בהתאמה לתנאי ההומיאוסטזיס עם הטבע, יהיה לך טוב, כיוון שחוק האיזון זה העיקר. אם גוף האדם יוצא מהאיזון, אז לחץ הדם קופץ, הסוכר והמדדים האחרים משתנים וזה נקרא מחלה. היום, הגוף שלנו והאנושות נמצאים באי איזון עם הטבע וזה כואב. אומרים לך כיצד צריך לתקן את עצמך ולהגיע לאיזון בצורה הפרקטית לחלוטין היום, עכשיו ולא בעוד 150 שנה.

אם עכשיו לא תתחיל לתקן את עצמך, בשנה הבאה יעמדו כנגדך, האיום של בצורות, היבולים הדלים , הסופות וכל זה, מבלי שמדברים על המשבר הכלכלי, הפיננסי והמשפחתי. מציעים לך את הגרסה הקלה יותר לפתרון הבעיה ולא את הלמידה תחת המקל. אלא, ללמוד באמצעות פתיחת הספר.

כול אדם יכול להגיד: "אני לא רוצה ללמוד פיזיקה, לי זה לא חשוב, אני אחיה גם בלי זה". ועכשיו תתאר לעצמך את האדם שלא מכיר את חוקי הטבע בפיזיקה. כיצד, הוא יוכל ליצור מנגנון מסוים או להיות בהתקשרות עם משהו?, אנחנו מחשבים את הכול בצורה כזו ובונים את המערכות השונות.

כאן יש לנו את חופש הבחירה המלא, רוצים לפעול? תפעלו, לא רוצים? אל תפעלו. זה הכול. הקבלה לא מושכת אליה אף אחד. אנחנו מפיצים את חוכמת הקבלה באינטרנט בצורה החופשית ביותר לכולם, אף אחד לא צריך להודיע על עצמו מיהו ומהו. תכיר את החוכמה, היא לטובתך האישית! זה יעזור לך לאזן את עצמך עם העולם, להבין מדוע מגיעות לך בעיות כאלו. ואתה לא צריך להיות חסיד של איזו אסכולה מסוימת, זו לא דת.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בגאורגיה, 05.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
קבלה ולימודים נסתרים
יציאה ממבוך היסורים
מהותה של חכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest