דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האם הדרך שלנו מביאה טוב לאנשים?

האם הדרך שלנו מביאה טוב לאנשים?

שאלה: אתה כל הזמן מדבר על חשיבות ההפצה. מה לעשות, אם אין ודאות שהדרך שלנו נכונה ומביאה טוב לאנשים. אני למשל, לא רוצה שאנשים יצטרכו לעבור את מה שעברתי בהיותי בדרך. איך אפשר במקרה כזה להפיץ בלב פתוח?

תשובתי: האנשים שלהם אנחנו מפיצים, לא יעברו את אותה הדרך מפני שאין להם טבע כפול: נוכחותו של הניצן הרוחני ("נקודה שבלב") יחד עם האגו.

לכן הם לא יימצאו בכאלה פיתולים, בעיות, חיפושים, שבהם היינו אנחנו. קיים בהם אגואיזם בלתי מסופק פשוט, ואנחנו צריכים להסביר להם באיזה אופן אפשר להביאו לסיפוק. זה הכול. אנחנו פשוט מביאים להם תרופה. והם רק צריכים ליטול אותה. התרופה נקראת איחוד. לכן בואו נתחיל להתאחד ולפתור את הבעיות המשותפות שלנו ואז הכול יהיה פשוט וטוב.

"ומאיפה יהיה פשוט וטוב? אנחנו כבר חיינו במה שנקרא קומוניזם בברית המועצות". וכאן אתה תסביר להם, שזה סוג אחר של איחוד, מרצון, כאשר על ידי איחוד לפי שיטה מיוחדת, אנחנו מתחילים להרגיש בפנים את כוח האיחוד שנמצא למעלה מאיתנו, מפני שאיחוד כזה זה השלב הבא, המדרגה הבאה שלנו, כאשר אנחנו הופכים לאחד שלם יחידי, בהידמוּת לטבע.

אנחנו מתחילים להרגיש את הטבע במידת ההידמות וההשתוות אליו, והכוח הזה יעזור לנו לפתור את כל השאלות. בואו ננסה. חצי שעה, ואתם תרגישו שבקשר הנכון בינינו מופיעים התפעלות, התרוממות רוח, הכוח המחייה.

באופן כזה, אתה בשום אופן לא מוריד אותם, הם לא יעברו את אותם הצעדים והשלבים הכואבים שאתה עובר. וגם אתה היית עובר אותם בצורה אחרת, אם היית מממש בצורה נכונה את אותן האפשרויות שיש לך.

אין לך ודאות וביטחון בזה שהדרך שלנו היא נכונה, מפני שאינך מכיר אותה. אני מודיע לך את זה באופן רציני לגמרי. אתה חייב לברר אותה בצורה יסודית ואז להסיק מסקנה, האם יש לך ודאות וביטחון, או לא. עכשיו צריך להיות אצלך חוסר ודאות במה שאתה יודע, ולא חוסר ודאות בדרך עצמה. לכן צריך ללמוד.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest