דף הבית / המשבר ופתרונו / האם אירופה "גוססת"?

האם אירופה "גוססת"?

ידיעות: "אירופה נמצאת על סף גסיסה", כך אמר ראש חבל אפוליה האיטלקי, ניקי ונדולה, בראיון ברדיו הגרמני במהלך שהותו בברלין. הנציבות האירופית הגיעה למסקנות דומות כעבור ימים ספורים. הדו"ח של הנציבות האירופית הוא עדות לפירוד הדרמטי של אירופה, שהחמיר בצורה מבהילה במשך 5 השנים האחרונות. הפער הולך וגדל בין המדינות שנתפסו על ידי המלחציים של הידרדרות הייצור, הגדלת האבטלה והקטנת ההכנסות, ואלה המדינות שמראות התנגדות טובה, או לפחות התנגדות מסוימת למשבר.

הערה: זה תוצאה של "אינטגרציה" לא נכונה, שקרית וחד צדדית, לא מהיסוד, לא מהאידיאולוגיה של האינטגרציה, אלא במה שריווחי למדינות החזקות של אירופה, וזה השוק. מכך נובע, שהמדינות העשירות מתעשרות על חשבון המדינות העניות.

במיוחד המצב הוא קריטי במדינות כמו ספרד, יוון, אירלנד, סלובקיה, אסטוניה, לטבייה, וליטא. האבטלה בקרב הצעירים מגיעה עד 60%. המספר הכולל של המובטלים באיחוד האירופי הוא 26 מיליון איש. האירופאים לא רואים את עצמם כאזרחים של מרחב אחד. והפוליטיקאים טוענים, כי הדרך לצאת מהמשבר היא בשיעור הצמיחה הכלכלית. אבל זה כבר לא יקרה, האנושות באופן בלתי נמנע מתקדמת לכיוון איזון עם הטבע, שזה אומר, צריכה מאוזנת (לפי מידת ההכרחיות), וכל שאר הכוחות של האנושות צריכים להיות מופנים להשגת איזון עם הטבע הרוחני, להתכללות עם תכונת ההשפעה ההדדית והערבות, או בדרך טובה של הבנת הצורך והכדאיות להיות באיזון עם הטבע או "דרך מכות".

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר מקבל צורה כרונית
היכן את, אירופה המשותפת?
קריסתו של האיחוד האירופי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest