דף הבית / אקטואליה / האירופאים הולכים לגטו

האירופאים הולכים לגטו

מתוך מאמר דעה: "בגרמניה יש 1.5 מיליון פליטים, ועוד כמה מיליונים בדרך. כבר אין ספק וזו עובדה, שזרם ההגירה הזה הוא לא ספונטני, אלא מאורגן היטב. מישהו החליט להשמיד את הציביליזציה האירופאית, ליצור מהאנושות מאסה קלה לניהול.

כיבוש אירופה היה נמצא בתכנון כבר מזמן. לארגן מיליוני אנשים ולהוציא אותם לדרך, זה עסק יקר ודורש זמן. אבל מישהו השקיע בתהליך הזה, מישהו עושה תעמולה ומספק לאנשים אלו אוטובוסים בגבול הטורקי ומשלם עבורם את הכרטיס ל"מסע" הזה. עלות הדרך מעיראק לגרמניה היא 20,000 דולר לאדם. באפגניסטן מנפיקים כל יום 7,000 דרכונים לחו"ל. בתוך המאסה הזאת יש גם תושבים מהאיטי, גם הם בורחים מאסד האכזרי? אירופה לא יודעת כיצד לעצור את הזרם הזה.

הנציבים של האו"ם לוחצים על הממשלות האירופאיות, ואומרים שאסור לעצור את החצייה הבלתי חוקית של הגבולות המדיניים, משום שזה מנוגד לזכויות האדם! לאירופאים יש עכשיו פחות זכויות מל"פליטים". ממשלות אירופאיות לא רוצות לשמוע את קולם של האזרחים של המדינות שלהן, הן מקשיבות רק לדעות של האו"ם ושל ארגונים לא-ממשלתיים, להם יש משקל באירופה. וכלי התקשורת שומרים על שתיקה בקשר לאירועים. ובאותו הזמן, ה"פליטים" ממשיכים את העימותים הדתיים והאתניים שלהם גם באירופהבמשך עשרות שנים שטפו לאירופאים את המוח דרך כלי התקשורת, עשו עליהם כל מיני מניפולציות של רגשי אשמה, חייבו אותם להיות סובלניים וסולידריים. התוצאה היא הופעתם של גטאות, האירופאים נוטשים את הערים שלהם: פריז, לונדון, אמסטרדם, ברלין ומינכן, ויוצרים קהילות בפרברים ובכפרים.

לאחר שהמאסה הזאת תכרסם את אירופה, היא תנוע לכיוון מזרח, לרוסיה. זרם ה"פליטים" הזה מנוהל מבחוץ ומוביל לאסון דמוגרפי באירופה. לא כל האירופאים מוכנים למצב כזה ולהתנגדות. ברור רק דבר אחד: אנשים אלו אינם בורחים ממלחמה, הם נושאים אותה איתם".

אני חשוב שבכל זאת, לא נאמר מי מארגן, משלם ומכוון את כל זה. למרות שאין לזה חשיבות, כי מי שחזק יותר, הוא זה שצודק, ויש לו את הזכות לעשות כל מה שימצא לנכון. וכולם בלית ברירה ילכו אחריו. זהו מצב הכרחי לכולנו, לצורך הכרת הטבע האגואיסטי שלנו, לשנוא אותו עד שיהיה לנו כוח לוותר עליו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest