דף הבית / משבר עולמי / האיסלם לעולם לא יכיר בישראל

האיסלם לעולם לא יכיר בישראל

מיכאל לייטמן

Haaretz.co.il: הכרה בישראל כמדינת היהודים או כבית הלאומי של העם היהודי מהווה תנאי הכרחי, להסכם השלום העתידי בין ישראל לרשות הפלסטינאית, כך טוען ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. מנהיגי העולם הערבי ומנהיגי האיסלם דוחים דרישה זו. הסיבה היא שהעולם המוסלמי לא מסוגל אידיאולוגית להכיר בחוקיות של מדינת ישראל, בגלל סיבות דתיות, לאומיות והיסטוריות.

תגובתי: כולם מבינים זאת טוב מאוד. האידיאולוגיה של האיסלם היא להפיץ את דתם בכל העולם, והם אינם מסתירים זאת. כל הזרמים שהיו באיסלם, כמו הסופים ועוד, שדגלו באהבת הזולת חוסלו (היחס של האיסלם לסופיזם מזכיר את יחס היהדות לחוכמת הקבלה).

חוכמת הקבלה מציעה פתרון אחד לכל הבעיות שלנו, החל מבעיות משפחתיות וחברתיות, בעיות כלכליות גלובאליות ועד לבעיות אקולוגיות. המשבר שאנו חווים הוא משבר אגואיסטי, וכדי להיחלץ ממנו עלינו למשוך על עצמנו אור עליון. הוא ברא אותנו והוא זה שיתקן אותנו. חוכמת הקבלה מסבירה מה עלינו לעשות, וכיצד נעשה בנו השינוי מקבלה לנתינה.

כל הבעיות שלנו מתוארות בספר ה"זוהר" . שם מדובר גם על בעיית האיסלם כלפי כל העולם. הפתרון לכל הבעיות הוא אחד, כללי וגלובאלי!

רשומות קודמות בנושא:
התעוררות העולם-1
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, תפקיד ישראל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest