דף הבית / כלכלה / כסף / האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 6

האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 6

דעתו של מיכאיל דליאגין, מנהל המכון לבעיות הגלובליזציה: משבר הפיננסי הגלובלי הוא רק הביטוי החיצוני של השינוי המקיף שהאנושות עוברת לקראת הסדר החדש והשונה לחלוטין של החברה האנושית.

טכנולוגיות המידע יוצרות את האליטה הקטנה השלטת. כתוצאה מכך, 70% מהאוכלוסייה הופכים למיותרים.

התקשורת הגלובלית משנה מהותית את אופי ההתפתחות האנושית: אם פעם, לכל אורך ההיסטוריה, האנושות התפתחה על ידי שינוי הסביבה הסובבת, הרי שעכשיו, לראשונה בתולדותיה, היא מוכרחה לשנות את עצמה על מנת לשרוד ולהתפתח.

לכן, כל המדעים שהתפתחו עד לזמננו, לא רק שלא יוכלו לעזור לנו להמשיך להתפתח, אלא גם יבלמו את המשך התפתחותה האיכותית של האנושות. הרי היום כבר לא צריך לשנות את העולם, אלא את האדם עצמו. וזהו למעשה אקורד הסיום של המהפכה המדעית".

התייחסותי: לכן, כל מי שנוקט היום בפעולות שמכוונות להחייאת הכלכלה, רק הורג אותה עוד יותר. לפני כל פעולה ופעולה, אנחנו חייבים לשנות את היחס שלנו לעולם, ורק אז, מתוך ההכרה החדשה בכך שהעולם הוא גוף אחד שלם, לקבל את ההחלטה על הדרך ליציאה משותפת מהמשבר.

בצורה כזאת, כל הפעולות תהיינה מכוונות ליתר חיבור, ודווקא לכן הן ינחלו הצלחה. במקרה ההפוך, כל פעולה אחרת, במיוחד הפעולות הפרוטקציוניסטיות, יובילו אותנו לכישלון, לפשיטת רגל ולמלחמה.

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 5
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 4
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest