דף הבית / אקטואליה / האיחוד האירופי רוצה "להיפדות" מהפליטים

האיחוד האירופי רוצה "להיפדות" מהפליטים

הערה: ממשלת בריסל ממשיכה להמציא שיטות ודרכים חדשות לפתרון בעיית הפליטים. האיחוד האירופי מוכן לשלם לאפריקה 62 מיליארד יורו תמורת התחייבות שאזרחיה לא יחצו את גבולות אפריקה. רק לפני חצי שנה אירופה הציעה להם 1.8 מיליארד יורו והם הסכימו, חלפה מאז רק חצי שנה וכבר היום מדובר על 62 מיליארד יורו, הסכום עולה במהירות מסחררת.

התייחסותי: אפריקה מתחילה להכיר בכוחה. זה דומה למצב בעבר שבו שבטים נודדים היו צרים על עיר מסוימת, מבצעים חפירות וזורקים מעבר לחומות העיר חיצים בוערים. העיר אמנם התגוננה מפניהם אבל בכל מקרה נידונה להיכבש.

גם בימינו אירופה נידונה להיכבש. גם אם האירופאים יבנו חומה כמו החומה הסינית, היא לא תעזור, כי אם בוחנים את העובדות מנקודת מבט היסטורית, גם בעבר החומה לא הועילה. החומה שימשה לחיזוק הרוח של העם הסיני ולא כהגנה מפני אויבים. לכן אירופה אמנם לא תיפדה את עצמה בכסף אבל אין לה מוצא אחר אלא רק לשלם. אפריקה תיקח את הכסף ותמשיך במתקפה ואירופה תכלה את עצמה במו ידיה. אירופה נחלשה ברוחה, חלפה אותה תקופה היסטורית שבמהלכה היא הייתה בעלת עוצמה רבה.

האירופאים נמצאים במצב פנימי נורא, מצד אחד הם מתפארים בעצמם: "אנחנו, אירופה!" ואילו מצד שני, הם מרגישים מצב של דכדוך ונחיתות. בזמן שהם מתהדרים זה בפני זה מי מהם יותר אירופאי, הפליטים לאט לאט כובשים אותם, היום בכל רחבי אירופה מרחפת רוח מאיימת: "אנחנו הכובשים!". הדבר היחיד שאירופה יכולה לעשות במצבה הנוכחי הוא להשתמש בשיטת האיחוד האמתית על פי חכמת הקבלה ולא בשיטה האירופאית הנוכחית. רק אז יופיעו באירופה כוחות עליונים, אור עליון, שמצד אחד יפחיד את המהגרים הלא קרואים, ומצד שני ייאלץ אותם להשתנות. רק האור יכול לשנות את הכול!

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest