דף הבית / חינוך, ילדים / האיחוד האירופי משמש כתמריץ עבור הניאו-פשיזם

האיחוד האירופי משמש כתמריץ עבור הניאו-פשיזם

ידיעה: בעיות כלכליות מולידות פשיזם. המגמות האנטי-אירופאיות והלאומיות באירופה יותר ויותר מושכות לעצמן תשומת לב. הניאו-פשיסטים של היום בוחנים את איחוד האירופי כדוגמה לחיבור השלטון המדיני והארגוני.

הצרפתים, הספרדים, ההונגרים, היוונים שאינם מתאימים לשוק, נתקלו בכך שהאינטרסים של הארגונים עומדים בעדיפות יותר גבוהה מהאינטרסים של החלקים הנפרדים שלהם. העברת התעשייה לאזורים בעלי הוצאות נמוכות יותר, שימוש פעיל במהגרים ועובדים זרים, צמצום ההוצאות הממשלתיות – כל זה יוצר בסיס למגמות לאומיות שהולכות וגוברות.

התייחסותי: אם אנחנו מאחרים עם המעבר ההתנדבותי למערך חברתי-כלכלי, לבניית חברה אחידה כלל עולמית של שוויון ואחווה, שבה האנשים יהיו מקושרים בצורה הדדית על ידי כוח טוב ואחיד, אז במקום זה תופיע חברה הפוכה, שהיא הפשיזם.

זה הגיוני שבמקום השוק האירופאי האחיד שבו כולם היו צריכים להיות מחוברים לא למען הרווח אלא לשם האושר שבחיבור, השוויון, החופש מהטבע הרע של אגו ותחרות, כאשר מחליפים את המושג הנעלה של "חיבור" במושג של "השוק הכללי", מופיעה שנאה הדדית. זה סביר להניח אם פתאום תפרוץ מלחמה אירופאית וממנה מלחמת העולם.

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר מוביל לשלטון פשיסטי
מאירופה המאוחדת לפאשיזם
הלאומניות חוזרת ביתר שאת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest