דף הבית / משבר עולמי / האיחוד האירופי ופרויקט האירו נועדו מראש לכישלון

האיחוד האירופי ופרויקט האירו נועדו מראש לכישלון

ראיתי תוכנית בערוץ המדע האומרת שהיציבות הפיננסית של אירופה נמצאת תחת איום הולך וגובר.

הברית הכלכלית והמוניטארית של המעצמות האירופאיות, שנוסדה למטרת קירוב של הכלכלות. עבור מדינות מסוימות, להיווצרות של גוש האירו ישנן השלכות כלכליות שליליות קשות.

קיומו של מטבע אחיד (אירו) הביא למיתון, לרמת אבטלה גבוהה, הרעה ברמת חיים, חובות מדיניים ללא פיקוח ובקרה וספקנות אירופאית גוברת.

תחילת המשבר לא הביאה לדיון נרחב באיחוד האירופאי, ואילו הפוליטיקה והשאיפות הכלכליות של המשתתפים היותר חזקים של האיחוד כמו גרמניה וצרפת, הניעו את "מערכת הקרטל" בשער קבוע של איחוד המטבע.

האיחוד האירופאי, שנבנה על שיקול דעת שאינו מתאים למציאות, הוא פרויקט פוליטי, שהרצון הבסיסי שלו היה להתעלות מעל לאינטרסים הלאומיים, על חשבון הכנסת מטבע אחיד וארגון של השוק המשותף. עובדות היסטוריות של השנים האחרונות מצביעות באופן ברור על המחיר של החישובים האלה.

אני חושב שעוד בזמן התכנון של האיחוד האירופאי בתחילת שנות ה-80, כבר אמרתי שהפרויקט אינו לוקח בחשבון את הצורך בקרוב בין העמים, האיחוד לא יצליח בשום רמה ובשום מגזר, הכול יתפרק ויוכל להשתקם כבר ברמה חדשה של התפתחות החברה, ורק בעזרת חינוך מקדים שלו לאיחוד.

וזה יכול להיות מושג רק בהשגת איחוד בעם ישראל. ולכן האנטישמיות, הרגשה בתת מודע של הסיבה לכישלונות, תלך ותגדל במדינות האיחוד האירופאי, דבר שיאלץ בסופו של דבר את עם ישראל להתאחד. והאיחוד של עם ישראל תלוי בהפצה של שיטת האיחוד על ידי ארגון  "קבלה לעם". לכן עלינו, תלמידי חכמת הקבלה, להוביל את כולם לאיחוד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest