דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האזעקה הסודית שמחברת את הלבבות

האזעקה הסודית שמחברת את הלבבות

שאלה: איך נראית קבוצה שיצאה לרוחניות?

תשובתי: מבחוץ לא יהיו שום סימנים מיוחדים. כולם ייראו כמו אנשים רגילים. ובפנים יתרחש כל מה שאנחנו קוראים עליו בספרי הקבלה. אבל אתה תראה את אותם הפרצופים, רק שתתייחס אליהם אחרת.

אתה תרגיש את הרשת הפנימית של הקשרים ביניכם. דווקא היא זו שיוצרת את אותו המקום שבו מתגלה העולם הרוחני. זה כמו שקיבלת פנס, אתה מדליק אותו, ובאור הזה אתה מתחיל לראות אבנים, עצים, חיות, בני אדם – עולם שלם.

הפנס המאיר הזה הוא היחס היפה שלך כלפי כל האחרים, הערבות ההדדית שאתה מרגיש כלפיהם. בערבות ההדדית הזאת, שנובעת ממך, אתה מתחיל לגלות את המערכת העליונה ולראות שבתוכה, ממש לפניך, נמצאים עצים, חיות ואנשים, שלפני כן לא ראית אותם.

רק שכל אותם הדוממים, הצמחים, החיות ובני האדם, הם לא חומריים כמו בעולם שלנו, אלא רוחניים. זאת התמונה שמתגלה לפניך. נשארים מסביב אותם הפרצופים המוכרים, אבל אתה מגלה את הקשר הפנימי ביניהם.

לפני שנים רבות ראיתי סרט על שוד של בורסת יהלומים. השודדים בסרט ריססו תרסיס מיוחד, ובערפל הזה, הם התחילו לראות את קרני הלייזר שמפעילות את האזעקה אם מישהו חוצה את החדר.

וכך גם אתה כביכול מרסס סביבך תרסיס מיוחס, כמו ענן של יחס נפשי, של השתתפות, של הרגשת החיבור והערבות, ובו אתה מגלה את קרני הלייזר שמחברות אותנו זה לזה, ורואה איך הן עוברות ומקשרות את כולם יחד.

אתה מגלה את מערכת היחסים הזאת, ורואה כיצד היא פועלת ומנהלת את הכול. אתה מבין מה באמת מניע את כולם.

עכשיו אתה רואה שכולם זזים, אבל לא מבין אילו כוחות מזיזים אותם. אבל אז אתה פתאום תתחיל להרגיש, גם פיזית וגם פנימית, כיצד היד נכנסת לתוך הבובה ומתחילה להזיז אותה ממקום למקום. זה נקרא לגלות את ההנהגה וההשגחה העליונה.

ובהתאם לזה אתה לומד כיצד להיות מותאם בעצמך למערכת ההשגחה הזאת, כשם שתנועתו של סוס טוב מותאמת לרצונותיו של הרוכב.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 20.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תגלו את כוח האהבה!
מי יעזור לי?…
פגישה ראשונה עם האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest