דף הבית / כלכלה / כסף / דיקטטורה בנקאית-אוליגרכית  

דיקטטורה בנקאית-אוליגרכית  

דעה: (קָטָנוֹסוֹב, רוסיה): הכנסה בסיסית בלתי מותנית (Unconditional Basic Income), היא הכנסה כספית שמובטחת לכל אזרח, שמיועדת לספק רמת חיים מינימלית ולשחרר את האדם מתלות בעבודה כמקור לקיום. הציפיות ממנה הן מיגור העוני, צמצום האבטלה, הפחתת תלות במקור קיום, ושחרור של המדינה ממתן עזרה סוציאלית.

יחד עם זאת, הכנסה בסיסית בלתי מותנית עשויה לבלום צמיחה כלכלית, להוביל למיתון, אנשים יעדיפו אורח חיים של בטלה, יהיה מחסור בכוח עבודה ובעקבותיו עלייה בשכר. את הכסף יעבירו מתחום הייצור לתחום הצריכה, יופרו פרופורציות יציבות בכלכלה, הדבר ידרבן הגירת מסות גדולות של בני אדם למדינה ובנוסף מימון הכנסה בלתי מותנית מתקציב המדינה במקום תוכניות עזרה סוציאליות, יוביל לצמצום של מנגנוני השלטון במדינה והעלאת מיסים.

הכנסה בסיסית בלתי מותנית היא חלק מפרויקט ליצירת סדר עולמי חדש, לבניית משטר עבדוּת חדש, לניקוי העולם מאוכלוסייה "מיותרת" ועיצוב של "האדם החדש". מדובר במהלך נוסף של האליטה הגלובלית להוביל להתנוונות האדם. תחילה בעלי ההון סגדו לחמדנות וצרכנות, וכעת הם מעודדים פולחן של אבטלה. אדם ללא עבודה הופך לבהמה, זוהי הכנה להשמדתו. הכנסה בלתי מותנית זה אמצעי לפירוק המדינה. התאגידים מחליפים בהדרגה את המדינה. החלטה על ביסוס של הכנסה בלתי מותנית תלויה בבעלי ההון, שתחבולותיהם המקבילות יהפכו את הכסף לנייר חסר ערך.

התייחסותי: כל החששות נכונים, רק אם תינתן הכנסה בסיסית בלתי מותנית מבלי ליישם אותה בד בבד עם חינוך אינטגרלי כולל, כפי שמזהירה חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest