דף הבית / אקטואליה / דונלד טראמפ קובע את גורלה של ישראל?

דונלד טראמפ קובע את גורלה של ישראל?

הערה: במהלך פגישה במדינת קליוולנד, דונלד טראמפ אמר: "אם לא אבחר להיות הנשיא הבא, ישראל תושמד, ובמקרה ואבחר ישראל תהיה בסדר". בכך הוא אומר באופן ברור, "יהודים, תצביעו רק עבורי". הייתכן שיהודי אמריקה הם כוח כל כך משפיע? הרי באמריקה חיים היום מסות עצומות של מוסלמים ועמים אחרים.

תשובתי: בינתיים יש ליהודי אמריקה כוח גדול למרות שהם מפורדים מבחינה מגזרית ומאוד מפולגים, חלקם אף מסרבים להשתתף בבחירות. אני מקווה שעד הבחירות המתקרבות לנשיאות, עוד יתרחשו שינויים ש"ינערו" אותם. באופן כללי עתידה של ישראל תלוי ישירות במי שיהיה הנשיא הבא, הגברת קלינטון או דונלד טראמפ.

הנשיא אובמה הפך לכוח הרסני ביותר שהפך ופיזר את העולם כמה שרק אפשר, האנושות עדיין לא מבינה את גודל הנזק. הגברת קלינטון היא בת-חסות של הנשיא אובמה והיא תמשיך ליישם את רעיונותיו ואת זה כבר יותר קל לה לעשות. המדיניות  שלה תנוהל אחרת לגמרי, היא תהיה הרבה יותר נוקשה ובלי להסתתר.

לדעתי, לדונלד טראמפ יש יחס נכון יותר לדרך ההתפתחות הנכונה של העולם מאשר לגברת קלינטון. כמובן שהוא לא המועמד האידיאלי, על כך אין ויכוח, אבל בהשוואה לגברת קלינטון, הוא מתאים יותר להוביל את העולם לבחון מחדש את הפרדיגמה בה הוא מתנהל, ולשנות את כיוון ההתפתחות שלו והוא לא ימשיך להתמודד באותה דרך עם אותן בעיות שהופיעו בזמן כהונתו של הנשיא אובמה.

בזמן האחרון התרחשו אירועים שגרמו לתזוזות עצומות במפה המדינית והכלכלית של העולם ואין את מי להאשים בכך, פרט למנהיגה של המדינה החזקה ביותר. במהלך כהונתו של הנשיא אובמה, אמריקה חדלה להיות המדינה הכי חזקה ועשירה, להיפך, היא מראה לכולם את חולשתה. לכן לא הנשיא אובמה ולא ממשיכת דרכו הגברת קלינטון, ראויים להמשכיות.

הערה: מצד שני, אתה כל הזמן חוזר ומזכיר את ה"השפעה העליונה", את ה"כוח העליון" שמחזיק בידיו את ליבם של המנהיגים ודרכם דוחף את האנושות באמצעות ייסורים.

תשובתי: יש אפשרות לא ללכת בדרך של ייסורים. אחת מהאפשרויות שעומדת לפנינו היא לבחור בדרך הטוב, בדרך מזורזת של התפתחות "חלקה". אם היהודים ירצו להתקדם בדרך הנכונה, ההנהגה העליונה תעמיד מנהיג שכביכול יוביל את העולם למטרה בדרך טובה. אבל אם לא ירצו להתקדם בדרך הטובה למטרה, ההנהגה העליונה תעמיד בהתאם מנהיג שינהל את העולם כך שניאלץ ללכת בדרך ייסורים. אף אחד בעולם הזה לא קובע כלום. למרבה הצער או האושר, הכול נקבע רק על ידי היהודים ובהם הכול מסתיים, גם הבחירות האמריקאיות וגם העולמיות.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 7.9.2016

 

 

 

One comment

  1. ליפעמים קשה הקביעה כי צריך ליראות את התמונה השלמה של המציאות והיא לא התמונה הנצפסת דרך חמשת החושים או האינסטינקט הבהמי של האדם, החייב להגיעי בדרך צירוף המקרים אל השאלה שיביאה אותו אל חברה שרוב חבריה שואלים את השאלה : מה הטעם בחיים ? ואז מהרגע, שאני מחליט להשאר ולבדוק בעקשנותבה ובדרכה, ומתוך אמונה ההולכת וגדלה בי כך אני מתקדם אל המטרה , שהיא תמיד מתרחקת מאט ומשאירה אותי בברירה, להתחבר בעוצמה ההולכת וגדלה מתוקף חוק טבע שאני לומד יחד עם אותם חברים הנקרא כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו, המחייב אותי להיות בפעילות מחשבתית ולבאו לפגישות עם החברים ולדון בכל נושאה שמטפל בצורה זו או אחרת במטרת הבריאה שהיא להנות לנבריו ולכן זה פותח את החוש השישיה לפעולה, כי כדי להתגבר על האגו שגדל אני חייב לבקש מ"ן שהיא תפילת רבים וכך מתוך מחזור פעולות שלכאורה חוזרות על עצמן אני גם שם לב שהעוצמות של החיבור עולות ומשתנות עצמת האהבה לה אני זקוק כדי להתחבר עוד, ואז אני גם שם לב בופן אישי שאני בתנועה מחשבתית החוזרת שיתתית על סדר הולך ועולה של משיכהת המאור המחזיר למוטב שכבר הפך לגורם טבעי מתוך הרגל נעשה לטבע שני ובכל פעם השמחה המתחדשת כמו כל הפעולה המחזורית גם היא מתחדשת כמו הרשת הנפרשת בין כל הפועלים וקשורים עליה כשמגדילים את השדה של העבודה וכוח המשיח הגורל לכוח החיבור הגורם לכוח העילוי המזמין את החיבור והנצחי לקיום הרשת מתוך הדאגה של העליון נותר לי כפרט מתוך המערכת להושית היד ולגעת במציאות השם שמתמידועומד לצידי כאב הדואג לילדו יחידו , ומתוך הסעה הזאת החיובית השפיע לו נחת רוח טוב ומטיב כמוהו. וזה לו הסוף כי אנו פועלים בממד הרוחני אין סופי לכל הממדים.זה הסיפור הרוחני שאני חייב להגיע אליו במהרה בימינו כמ"ש בדברי חז"ל. וזו הברכה לשנה הבא תיכותיבו. שלמעשה אומרת שבנה הבאה המשיך לחטור לאותה מטרת החיבור שהוא ניצחי ואמיתי. כי דרך לאין סוף יש כישרון ועושר של מילים וברכות המביאות לחידוש המערכת הנפלאה שבה העונג אין סופי כגבולה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest