דף הבית / אקטואליה / דונלד טרָמפ הזה!  

דונלד טרָמפ הזה!  

הערה: איש העסקים האמריקאי דונלד טרמפ שהוא אישיות מאוד בולטת ומקורית הצהיר שהילרי קלינטון יחד עם הנשיא אובמה ייסדו את המדינה האיסלמית. המילים הללו הופיעו מיד בכותרות הראשיות של העיתונים.

תשובתי: לא רע, בולט, טוב ובעיקר אותנטי. הוא מדבר נכון כי דווקא האמריקאים עוררו את "האביב הערבי" והפציצו את עירק. עכשיו הם מאפשרים לאירן לפעול, נוהגים בסלחנות כלפי תורכיה, הורסים את סוריה ונלחמים בכל כדי להכניס את העולם לתוהו ובוהו, מפני שקל מאוד לנהל תוהו ובוהו. כאשר היריב שלך נמצא בתנועה חסרת סדר אתה יכול להשליט עליו את הסדר שלך, זה העיקרון שמסכם את המדיניות שלהם, לכן באמצעות דאע"ש הם מנסים עכשיו לעשות את אותו הדבר גם באירופה. זה נורא! מצד אחד, לאורך שנים רבות היו אירופה ואמריקה שותפות קרובות, היו להן אויבים משותפים ומטרות משותפות. אבל המדיניות האמריקאית הנוכחית היא: היום אתה תמות, מחר אני, לכן אין כאן שום בעיות, ובאיזה דיוק הם מתנהגים כלפי ישראל! כאשר היה להם צורך בישראל, הם עזרו לה. היום אין להם צורך בה אז היא יכולה להפסיק להתקיים. בעבר היה להם צורך בערב הסעודית בגלל הנפט, היום כשכבר אין להם צורך בנפט, אז גם ערב הסעודית יכולה להפסיק להתקיים.

לאמריקה יש את המדיניות הנוקשה ביותר, וכמובן כל המתרחש בעולם ממומש דרכה, לכן דאע"ש היא באופן טבעי תולדה שלה. אני לגמרי מסכים עם דונלד טרמפ. מאוד מצאה חן בעיני גם התבטאות אחרת שלו. כאשר שאלו אותו "מה אתה עושה עם הכסף?" הוא ענה: "בשמירה על הכסף שלי אני נותן אמון בילדים קטנים עם כיפות". אני חושב שהאמריקאים לא יתנו לו להיות נשיא, אבל הוא אדם מאוד חכם, מחושב ונוקשה. צריך להבין שהוא רחוק מלהיות הליצן כפי שהוא מציג את עצמו, אבל הוא יודע למשוך תשומת לב ואני רושם זאת לזכותו. בינתיים אני מאחל לו הצלחה לעומת ההתמודדות מול הגברת קלינטון. אני סבור שאסור להכניס אותה לבית הלבן.

שאלה: אתה חושב שהגברת קלינטון תהיה נגד ישראל?

תשובתי: לא רק שהיא תהיה נגד ישראל, אלא היא תהיה נגד הדרך הנכונה לפתור את בעיית העולם. לעומת זאת טרמפ הוא גם באופיו וגם במקצועו איש של בנייה ולא איש של הרס. יכול להיות שאנשים מסוגו נראים בולטים מדי ובלתי צפויים, אבל יש לו חשבון מדויק מאוד לכן אסור לזלזל בו. הייתי רוצה לראות מישהו כמוהו בשלטון באמריקה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 3.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest