דף הבית / חינוך, ילדים / דוגמאות טובות לילדים בפסטיבל לגדול בכיף!

דוגמאות טובות לילדים בפסטיבל לגדול בכיף!

laitman_2009-07-24_0525_70.jpg

בתור הורים אנחנו נוהגים ללמד את הילדים שלנו, וגם אני לימדתי את הילדים שלי, שכיום הם גדולים ואני כבר סבא, ובאמת ראיתי ועדיין רואה כל יום עד כמה חוכמת הקבלה עוזרת לנו לשמור על הילד שיישאר אדם. שלא יתערבב עם הדברים השליליים שנמצאים סביבו, ולא יסתבך בכל מיני בעיות או ייכנס לחברות לא טובות, אלא שידע לבחור לעצמו אך ורק סביבה טובה.

כיום אין לנו אפשרות לשלוט על הילד, אלא רק לתת לו את הדוגמאות ואת הכוח מהרוחניות. וכך באמת ראיתי, שאין שום ביטחון, אלא אם האדם מקבל כוחות מההסבר הקבלי כבר בזמן הילדות.

המקובלים, אם היו מלמדים, היו מלמדים כבר מגיל צעיר, כי אז בעצם האדם תופס את ההתרשמויות מהעולם, אחר כך כבר מאוחר. כי אחרי גיל הבגרות כבר אין איך ובמה ללמד את האדם. לכן אנחנו, ב"בני ברוך" מלמדים את הילדים שלנו ועוד פותחים קבוצות לימוד נוספות לילדים, שכל מי שרוצה להצטרף יכול להתקשר אלינו.

המפגש באמפי וואהל שאליו יגיעו הרבה ילדים, יהיה באמת מפגש גדול. ויש עוד מקומות פנויים, אז אפשר להביא לשם את הילדים לפחות להתרשמות. לאחר מכן אפשר להמשיך בקשר ובלימוד דרך האינטרנט ודרך הפגישות שיהיו אצלנו. כבר יש לנו הרבה ספרים ומשחקים שאנחנו מפתחים לילדים, וכל זאת רק כדי להביא לילד דוגמאות טובות.

הפסטיבל ייערך ביום חמישי הקרוב, 20.8.09, 18:00, באמפי וואהל, ת"א. לפרטים נוספים והרשמה, לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest