דף הבית / אקטואליה / דאע"ש מאיים על ישראל

דאע"ש מאיים על ישראל

הערה: מנהיג "המדינה האיסלמית", אל-בגדדי, יצא בהכרזה ש"בקרוב ישראל תראה אותנו בפלשתינה ותחווה את האימה לנוכח החיילים שלנו! אללה בכוונה קיבץ את היהודים במקום אחד, כדי שיהיה קל יותר להורגם".

שאלה: האם לנוכח האיום הזה מתחילים להתעבות עננים סביב ישראל?

תשובתי: הבעיה היא לא כל כך סביב ישראל, אלא זו בעיה פנימית ורצינית ביותר של האנושות.

שאלה: כלומר, אתה סבור שההכרזה שלו היא פשוט רברבנית?

תשובתי: לא. תמיד טענתי שהאיסלאמיסטים יתקרבו לכאן. ראשית כי עבורם זו הארץ הקדושה. שנית, העולם נמשך אחר האידיאולוגיה שלהם והם מקווים בעזרתה למשוך אליהם את הנוצרים ו"לשחרר" את הארץ הקדושה. בעיקרון זו מלחמה צלבנית על הארץ הקדושה שתיעשה בידיהם של המוסלמים.

לנוצרים אין בעיות עם המוסלמים, הם יכולים להסתדר איתם, לעומת זאת יש להם בעיה עם היהודים. הצלבנים אומרים שהיהודים הם עם שא-לוהים דחה אותו, ולכן צריך להשמידו ולטהר ממנו את הארץ הקדושה. ואילו לאיסלאם יש משימה אחרת, והיא לטהר את העולם מכל הכופרים ולהופכם למוסלמים. אלה שלא יתאסלמו יצטרכו לשלם כופר גדול עבור חייהם במשך זמן מסוים, ואחר כך יהרגו אותם בכל מקרה. אבל בכל האמור לגבינו, האיסלאם והנצרות ילחמו יחד, כך נאמר בספר הזוהר. חכמת הקבלה מדברת על כך שתחילה יכבוש האיסלאם את אירופה, ואחר כך יחד עם האירופאים הם יבואו לכאן ויצורו על הארץ הקדושה. בזה תסתיים מלחמת גוג ומגוג וישרור הצדק, ידיעת הבורא ושלום בכל העולם.

שאלה: מה לדעתך ניתן לעשות נגד האיום של דאע"ש?

תשובתי: ראשית יש לשמוח שהגענו לשלב ההכרחי בהתפתחות הבאה שזו תחילתו. שנית, התחלנו בישראל לעבוד על ההתקרבות בינינו, ואין זה חשוב שרק מעטים יודעים על כך, מפני שבעולם הרוחני השינויים קורים בהתאם לאיכות הפעולה ולא בהתאם לכמות. מאחר ואנחנו, המקובלים, בכל העולם ובמיוחד בישראל, עובדים על החיבור והאיחוד בינינו, יש לכך השפעה חזקה על שאר העולם, והוא מתחיל להרגיש שכאן זה מקום מסוכן עבורו, מקום שמתנגד לו. מנהיג המדינה האיסלאמית מרגיש את זה בתת מודע למרות שהוא לא מקובל ואין לו חושים על טבעיים, אבל המחשבות האלה צצות בראשו בכל זאת, מפני שהוא מקושר לזה. הרי המחשבות מגיעות אלינו מלמעלה, וזו הסיבה שהוא מתחיל להרגיש שישראל היא אבן נגף בדרך לח'ליפות הכלל עולמיות וזה אכן כך.

מה שמתרחש כאן זו מלחמה אידיאולוגית בין איחוד תחת דגל שחור, שאותו האיסלאמיסטים מציעים לעולם, לבין איחוד שאותו אנחנו מציעים: עלייה למדרגת קיום חדשה של "ואהבת לרעך כמוך". בישראל נוסד לאחרונה ארגון שלא למטרת רווח בשם "הטובים". תומכי הארגון מתחילים לעבוד על כוונות האוכלוסייה בישראל לשם האיחוד ביניהם, לכן אני משוכנע שיתרחשו שינויים רציניים, ובקרוב נראה שיפור במצבה של ישראל ואת נפילתן של הח'ליפות האיסלאמיות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest