דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / דאעש כבר בישראל

דאעש כבר בישראל

הערה: נשיא ישראל ראובן ריבלין, טוען שהמדינה האיסלאמית כבר נמצאת בישראל. בכנס INSS הוא אמר: ״דאעש כבר כאן וזה כבר לא סוד. אני לא מדבר על גבולות מדינת ישראל, אלא בתוכה. מחקרים, מעצרים, עדויות, וניתוחים גלויים וסמויים מצביעים בבירור על אהדה גוברת והולכת ואף על הצטרפות ממשית לדאעש בתוככי ערביי ישראל.״

לפי דבריו, ערביי ישראל מזדהים עם ארגון הטרור, וכל זה קורה בגלל הפרסום המדהים של דאעש.

תשובתי: דאעש אכן הגיע להישגים גדולים בזכות תעמולת הפרסום הרצינית שלו באמצעות רשת האינטרנט, הוא פעיל מאוד בהפצת רעיונות הארגון ברשתות חברתיות ובאמצעות שליחת סרטונים. דאעש פועל בשיטת לוחמה פסיכולוגית גלויה שפועלת בצורה מאוד מוצלחת על הרגשות הכי בסיסיים של בני האדם, ולא משאיר להם ברירה אלא להתגייס לשורותיו, כשהוא מאיים במוות על מי שלא מצטרף.

הערה: נשיא ישראל דורש מערביי ישראל ומנהיגיהם, לקחת אחריות ולצאת בגלוי נגד דאעש.

תשובתי: הקהילה הערבית לא מסוגלת להתנגד לדאעש, למרות שמדובר באנשים רגילים שמנהלים אורח חיים רגיל וטוב, הם בכל זאת נכנעים לתעמולה הזאת. בקרוב נמצא את עצמנו חסרי אונים מול התופעה שמתפשטת בקרב ההמון, החמוש בנשק ובאידאולוגיה, ויהיה מוכן להקריב את חייו למענה, כשמצד שני, רוב תושבי המדינה לא מחזיקים בנשק, לא יודעים וגם לא רוצים להשתמש בו, והמדינה תהיה תחת איום של מלחמה בפנים ומבחוץ.

אני מקווה שעם ישראל יבין בקרוב, שהפתרון הוא רק במשיכת הכוח העליון של הטבע, שפועל כשאנחנו מתאחדים. הכוח העליון הוא זה שישפיע על האויבים שלנו מבפנים וישנה אותם. ברצון שלנו להתחבר, אנחנו יכולים לשנות אותם ולחייב אותם להיות אחרים, וכך להפוך את כל העולם לאחר. זה נמצא בידיים שלנו ורק בידיים שלנו, ואם נעשה את זה נוכל להיפטר מכל הבעיות ולעזור לעולם.

שאלה: איך בני האדם יכולים להאמין בזה?

תשובתי: צריך להסביר לכולם שבאמצעות חכמת הקבלה אנחנו יכולים לגלות את הבורא בעולם שלנו, את כוח החיבור, הכוח החיובי, האור העליון. כאשר הכוח הזה יתגלה בינינו ובתוך כל אחד מאיתנו, אז הוא יעבור דרכנו אל כל שאר העולם, וכך יווצר איזון בעולם. האגו שלנו הוא שהוליד את "המדינה האיסלאמית", את המשברים והבעיות באירופה ובכל רחבי העולם, והכוח הטוב הוא שיאזן את הכול ויביא את העולם למצב של רוגע.

ניתן לדמות את המציאות העכשווית, לאדם הלובש על ידו כפפה בדמות בובה, והבובה מכה אותו שוב ושוב, כשהוא בעצמו מפעיל אותה. האדם הזה צועק לעזרה מבלי להבין שהוא פשוט צריך להפסיק להרביץ לעצמו. כך אנחנו, אם רק נבין שאנחנו בעצמנו מייצרים ומנהלים את כל התופעות השליליות, שלא במודע, אז ההבנה הזאת באופן אוטומטי, תתחיל לעצור את כל הפעולות השליליות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.01.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest