דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גשר לעולם הרוחני

גשר לעולם הרוחני

laitman_2011-03-22_1933-70.jpg

שאלה: האם קיימות הפרעות רוחניות מיוחדות שצריך לשׂים לב אליהן מראש בזמן ההכנה לכאלה איחודים גדולים כמו כנס?

תשובתי: כמובן! אתם תימצאו בתוך כמות גדולה של בני אדם ותרגישו עליות וירידות. פשוט תרצו להקיא מכל הפרצופים האלה שסובבים אתכם, מכל האסיפה הזאת. לא תרצו לשמוע הרצאות. הכל ייראה לכם טיפשי, לא מובן, לא הגיוני, לא רציני. לא תרצו בכל זה, יהיה נדמה לכם, שקיימים בעולם עניינים רציניים יותר, "ואנחנו מבזבזים כאן כל כך הרבה זמן, אמצעים וכוחות…"

כל האסיפה הזאת תראה לכם בכוונה כיותר ויותר חסרת משמעות. אתם תעבירו דרכיכם כמות גדולה מאוד של מחשבות שליליות. זה טוב מאוד! מפני שאז תוכלו ליצור מעליהן מעין גשר לקשר עם הנוכחים, בניגוד להפרעות האלה.

אל תיכנעו להפרעות, אל תשכחו שהן נולדות בכם בכוונה, דווקא בזמן הזה. ואז המאמצים שלכם רוכשים עוצמה, מפני שהם פועלים כנגד ההפרעות האלה, בכוח ההפרעות האלה. על זה נאמר הרבה בסיפרות הקבלית.

לכן תתכוננו לכך שיהיו לכם הרבה הפרעות גדולות, ותשׂמחו בהופעתן! זה אומר, שאתם יכולים להתעלות מעליהן ולהרוויח קשר רציני עם הסביבה בכך שיוצאים מעצמכם, מתוך האגואיזם שלכם. וזה אומר, שבסופו של דבר, עוד כמה מאמצים כאלה, ובאמת תתגלה המדרגה העליונה הראשונה.

מתוך השיעור הוירטואלי, 29.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס יכול לתת את זה!
אני הולך לכנס!
לדעת להעמיד את עצמך תחת השפעת הסביבה

2 comments

  1. תודה על התשובה שקבלתי היום ושזה בסדר שאין לי כל כך ענין בכננס הזה כן למדתי שזו ירידה ואחר כך תבא העליה .די ניבהלתי חשבתי מה זה שאני ומי אני שאני יכולה לבקר את הכנס אבל קבלתי תשובה מהרבמה-29.5.11 שפורסם ב2.6.11 כתשובה של חברה לחברה שנמצאת במצבי כך שתוה לרב שנתן לי את התשובה והעלה את מצב רוחי ושחרר אותי מהפחד שמא אחדל מלהתענין בקבלה תודה הבורא הטוב והמטיב תודה

  2. אני מ אשרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest