דף הבית / אקטואליה / גרמניה מאוכזבת מנתניהו

גרמניה מאוכזבת מנתניהו

הערה: גרמניה הולכת ומתאכזבת מהמדיניות של נתניהו. ראש ממשלת גרמניה, הגב׳ מרקל, שתמכה בישראל עד לאחרונה, נפגשה לפני שבועיים עם מחמוד עבאס והביעה בפניו את תמיכתה. ניתן לראות בבירור כיצד מדיניות גרמניה כלפי ישראל משתנה ומתחילה הסתה נגדנו אפילו ממי שהיו קרובים אלינו.

התייחסותי: במשך שבעים השנים האחרונות, לאחר מלחמת העולם השנייה, ניהלה גרמניה מדיניות ברורה מאוד של תמיכה בישראל. גרמניה התייחסה תמיד בצורה לגיטימית כלפי היהודים ובכך כביכול כיפרה על תחושת האשם כלפיהם.לעומת זאת, היום זה הפוך, כל אומות העולם מאשימות את ישראל ולא מצטערות על כך שבמלחמת העולם השנייה נהרגו 6 מיליון יהודים. בזמן הקרוב לא תישאר מדינה שתתמוך בנו ותצביע בעדנו באו"ם או בארגונים בינלאומיים אחרים. ההאשמות כנגד ישראל הפכו לאחרונה ל"תקן" מקובל על כולם. מישהו מאשים אותנו יותר, מישהו פחות, ובקרוב המדינות יתחילו להתחרות מי יציג כלפינו יותר טענות. נהיה מנודים על ידי כל אומות העולם ושום ניסיונות התחמקות לא יעזרו לנו.

ראשית, אומות העולם מצפות מאיתנו לדבר אחד, שנראה להן דוגמה של חיבור ואיחוד. העולם זקוק בדחיפות לאיחוד, אחרת הוא יכנס לחוסר איזון. יהודים שוב הפכו לאבן נגף, ל״נקודה״ שהכול סובב סביבה, או הסיבה הכוללת והיחידה לכל צרות העולם. שנית, הכוח העליון "נכנס למשחק" באופן ישיר ו״עובד איתנו״ דרך עמים אחרים. אנו נצטרך לבצע את משימתנו ההיסטורית בכל מקרה, רק שזה יהיה דרך מכות, מפני שאיננו רוצים לבצע זאת מרצון בדרך טובה. באופן כזה, כל אומות העולם, שנדחפות על ידי הכוח העליון, שוב יכו בנו בכל הרמות, מנטאלית, חומרית ופיזית.

אם איננו "מושכים" את הבורא אלינו, לא מקרבים אותו לעולם שלנו ולא מעוררים את גילויו בעולם, אז כוחות רעים מופיעים, והם יובילו אותנו לגילוי שלו, רק שזה יקרה בדרך ממושכת ומלאה ייסורים קשים. במה אנחנו עוסקים במקום לגלות את הבורא לכל אומות העולם? האם אנחנו מנסים ללמוד לקח מההיסטוריה? האם אנחנו מנסים למצוא תשובה הגיונית לזה? לא.

הערה: הקמנו את מדינת ישראל לאחר מלחמת העולם השנייה.

התייחסותי: הזכות הזו נקנתה בדם שלנו, כדי ליצור כאן מדינה "נכונה", עם אחד, שיהפוך להיות ״אור״ לכל העמים ויעביר להם שיטה של איחוד כולל בעולם אינטגרלי וגלובלי. אבל בסופו של דבר אנחנו לא פועלים בכיוון זה, וכך אנו מזמינים יותר פירוד בעולם.

שאלה: ניתן לנו פרק זמן לזה? הוא מסתיים עכשיו?

תשובתי: פרק הזמן הסתיים כבר לפני עשרות שנים, כעת נכנסנו לשלב המימוש. למרבה הצער השואה לא לימדה אותנו כלום.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 1.5.2016

One comment

  1. הפלטפורמה של http://atar3d.com מאחדת ועידות וידאו, ולימוד מרחוק סינכרוני, למערכת אחת קלה לשימוש. תוך שימוש בתכונות המתקדמות של הדפדפנים המודרניים,
    הפתרון שלנו שייך לדור חדש של מערכות מקוונות שלא מצריך התקנת תוכנה במחשב או אפליקציה במכשיר נייד.

    וובינרים, ועידות ווידאו מרובות המשתתפים, או פגישות יעוץ פנים אל פנים ברשת, אנו מביאים את כל היתרונות לארגונים קטנים ובינוניים, בהשקעה נמוכה, החוסכת בהוצאות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest