דף הבית / משבר עולמי / גלובליזציה: בעיגול הכללי

גלובליזציה: בעיגול הכללי

האנשים עדיין אינם מבינים שהאיחוד הוא ההצלה. האיחוד הוא הכוח האמיתי. זהו המגן והחרב שלנו. איתו אנחנו צריכים ללכת קדימה.

היום, כשאנחנו יוצאים להפגנות, אנחנו מנסים לשבור את האגו של הממשלה על ידי האגו שלנו. אני לא אומר שהאנשים לא צודקים בדרישות שהם מעלים, אך בעולם הנוכחי הגישה הזאת אינה עובדת יותר. היום הכוח ה"עגול" של המערכת הסגורה והשלמה, הוא זה שמניע את העולם. כשאתה נכנס יחד עם האחרים לתוך העיגול הזה, אתה הופך להיות דומה לטבע האינטגרלי, ואז אתה מצליח. אך אם אינך נמצא בעיגול הכללי המשותף, אתה גורם הרס לעצמך ולאחרים, עד שבסופו של דבר הכול יקרוס.

תראה מה קורה בארצות הברית. כל העולם מסתכל על האמריקאים, ואילו הם, כמו ילדים קטנים, אינם יכולים להגיע להסכמה על תקרת החוב הלאומי. הם העלו אותה פעמים רבות, ופתאום הם כאילו נתקלו במשהו. כולם מבקשים: "תעלו אותה כבר! תמשיכו להדפיס דולרים, אנחנו צריכים אותם. אנחנו נשמור עליהם כמו מלפפונים בחביות. הרי בלעדיהם איננו יודעים איך להתקיים. אל תמנעו מאיתנו את הזרם הירוק הזה, אחרת נישאר בלי כלום!"

אך האמריקאים אינם מסוגלים לקבל החלטה, מפני שהם לא "עגולים". אותה הבעיה תתגלה בכל התחומים. מדינה שעוד אתמול הייתה בריאה ומשגשגת, מחר תקרוס פתאום. כמו ארמון מחול, שהגיע לגובה מסוים, וקורס תחת המשקל של עצמו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום", 28.07.2011
ידיעות קודמות בנושא:
חיבור עם ערך מוסף
מימדים גדולים – עוצמה גדולה
משיכה לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest