דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גבולות של גילוי עתידות

גבולות של גילוי עתידות

שאלה: איך אפשר לזהות מקובל? אפילו שהעבודה הרוחנית נסתרת מעינינו, אבל אם אדם מדבר על תיקון הרצונות, האם זה יכול לשמש כאינדיקציה?

תשובתי: לא יודע. יכול להיות שהוא קרא ספרי קבלה הרבה פעמים והוא מתאר לך את התוכן שלהם. נו, ומה מזה? לפי הסימן הזה אתה מוכן לשייך אותו למקובלים? או שמספיק שהברכה שלו גורמת לך לרעדה בכל העצמות?

ויכול להיות, שהיום האדם אמר משהו, וכעבור יומיים זה קרה? בעולם ישנם לא מעט אנשים שיודעים לחזות את העתיד. רק שמגלה עתידות הוא לא מקובל. כי הוא מגלה לך את מה שיקרה איתך בעולם הזה. זה לא שייך לקבלה, לא שייך לרוחניות.

אחד ממגידי העתידות הידועים היה וולף מסינג, שניבא בדיוק את האירועים שיקרו בעוד כמה שנים, כולל מלחמות עולם וגורלות אישיים. הוא אפילו ניבא את יום מותו ואת השעה. בזמן המשבר בקובה הוא ממש פתח את כל הקלפים, בזה שתיאר את השיקולים של שני הצדדים והתוצאות שיהיו מצעדים אלו או אחרים. בסופו של דבר הם הגיעו להסכם, וביטלו את איום המלחמה.

אדם יכול להרגיש את מה שעתיד להתרחש בעולם. כי הכול כבר קיים, רק שזה ניסתר מתפיסתנו. בשבילנו זה סוד, אבל למעשה אין זמן, ומדובר על מדרגות שמתגלות אחת אחרי השנייה. לכן, ישנם כאלה אנשים שמסוגלים לראות את הסדר הזה "בצורה שקופה".

תתאר לעצמך, שאני לא רואה טוב ויידרשו לי חמש דקות כדי להתקרב אליך ולדעת אותך. מצד שני, אם אני מרכיב משקפיים, ומבלי לחכות חמש דקות, אני "אתקרב" ואזהה אותך מייד. זמן ומרחק, זה אותו הדבר, אותה מהות. הכול תלוי ב"משקפיים"…

כך או אחרת, ליכולות דומות אין כל קשר לחכמת הקבלה. בסוג כזה של טכניקה משתמשים בכל מיני מכונים סודיים, אבל מגלי עתידות הם לא מקובלים.

מקובל, זה אדם שנמצא בהזדהות עם הבורא וכבר נמצא בסולם המדרגות הרוחני. ועוד יותר נכון לומר, מי שכבר יכול לקבל על מנת להשפיע ברמה של ג' הספירות הראשונות.

מתוך שיעור על המאמר "מהותה של חכמת הקבלה", 12.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מורשת המקובלים: לא רק ספרים
על פי אילו סימנים ניתן לזהות מקובל אמיתי?
כיצד לזהות מקובל?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest