דף הבית / נשים / ברכתי לנשים לרגל יום האישה הבינלאומי

ברכתי לנשים לרגל יום האישה הבינלאומי

נשים יקרות! אתן החלק החשוב ביותר באנושות! הגבר גילה את הבורא דווקא בזכות הקשר עם אישה. ידוע, שללא אישה לא היינו נופלים מגן עדן לחיים ברי חלוף על פני האדמה. כעת, הודות להימצאותינו כאן, אנחנו יכולים לעלות חזרה לְמה שנקרא "גן עדן", אבל לדרגה גבוהה הרבה יותר מהמדרגה ממנה נפלנו. 

חכמת הקבלה מספרת על מה שאנחנו משיגים, בעלותנו לגן עדן לאחר "חטא עץ הדעת", שנעשה על ידי האישה. הכול מתממש לפי תסריט שכתוב מראש, אנחנו עולים 125 מדרגות גבוה יותר, מאותה מדרגה שבה היינו בפעם הקודמת.

לכן, ראשית עלינו להודות לאישה, דווקא על כך שהיא הורידה אותנו לארץ הזאת, כדי שנרכוש באמת מדרגה רוחנית עליונה, גדולה. שנית, כאשר אברהם החל לגלות את הבורא, מיד נאמר לו: "כל מה שתאמר לך שרה, שמע בקולה". בנוסף לשרה, היו לנו עוד שלוש אימהות: רבקה, רחל ולאה, וכולן היו נביאות גדולות.

לאורך כל ההיסטוריה עד לחורבן בית המקדש השני והלאה עד ימינו ממש, הנשים היו אותו הבסיס ששומר, מחנך ומחזיק את העם. בתורה נאמר: "אישה, זה בית", ולכן היא היסוד והבסיס של כל העם.

היום, לפי ההשתוקקות של הנשים למטרת הבריאה, לחכמת הקבלה, להשגת הבורא, הן נמצאות לפני הגברים ומוכנות לעשות הכול בגבורה ובמסירות עצמית, כדי להביא את העם להשגה עליונה. לכן אני מודה לכן על ההשקעה העצומה ובעלת ערך שלא ניתן לשערו בהתפתחות האנושות ובהתפתחותה של חכמת הקבלה. תודה, על כך שאתן מכינות אותנו להשגת ההתעלות הרוחנית. זוהי מתנה מיוחדת, שאותה אתן מעניקות לנו כל יום, לנו הגברים ולכל האנושות. על כך עלינו להודות לכן כל הזמן, ולא רק ביום האישה.

הצלחה, אושר, בריאות והשגות רוחניות עליונות לכולנו!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 6.3.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest