דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בעיה או מדרגת ביניים? 

בעיה או מדרגת ביניים? 

שאלה: האם קיימים סימנים פיזיים להרגשת העולם הרוחני? למשל, אם העולם שלנו מתחיל להיות לי מורגש כלא אמיתי, פלסטי, האם זו בעיה או מעבר למדרגת ביניים של העולם הרוחני?

תשובתי: זה כבר מעבר למדרגת ביניים. העניין הוא שאנחנו מתקרבים לגילוי של העולם העליון, אבל ההתקרבות הזאת לא הוזמנה על ידינו. לכן עכשיו אנחנו מרגישים מחסור רציני מאוד בהנהגה ובאפשרויות לעשות משהו.

היום בעולם שלנו מתפרקות כל האפשרויות שקודם לכן התבססו על איחוד: משפחה, ניהול של מפעלים, קשר הדדי בין מדינות וכדומה. אלו מערכות שהקפיטליזם והמערכת הנוכחית של הנהגת המדינה מבוססים עליהן כדי לאָחֵד ולשלוט.

תארו לעצמכם שבעה מיליארד בני אדם שמתפזרים ואין שום דבר שקושר אותם, ובאופן כלשהו מנוהל על ידם. לכן בכל מקום בעולם יתגלו ארגונים מהסוג של דאעש. בכל מקום יתחילו להיווצר ארגונים קיצוניים משלהם, מפני שלא יימצא כזה פרלמנט שיהיה מסוגל לנהל את המדינה. הכול יתפורר. בני אדם לא יוכלו למצוא שפה משותפת, מפני שהאגו שלהם כבר גבוה יותר מהמערכת שקיימת בעולם שלנו. כדי לתקן את המצב, אנחנו צריכים לרכוש את הכוח העליון של האיחוד. הטבע דוחף אותנו לזה. אנחנו נראה את זה בשנה הקרובה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 27.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest