דף הבית / המשבר ופתרונו / בני האדם וכדור הארץ, חד הם

בני האדם וכדור הארץ, חד הם

דעה: המדענים מבולבלים מפני שהטבע מעולם עוד לא העמיד בפניהם בעיה כה רבת גורמים. מדענים רבים סבורים שמגיע אסון גלובלי. מצב מערכת השמש נהיה יותר ויותר רגיש לפעילות הטכנית של האנושות ומה שהכי חשוב – למצב הנפשי והפסיכולוגי שלה. השמש מתנהגת בצורה בלתי צפויה.

מתרחש היפוך הטמפרטורות (אינוורסיה – Inversion) על פני כדור הארץ, על השמש ועל כוכבי הלכת אורניום ונפטון הקשורים אלינו, כמו כן חלה עלייה חדה של עוצמת הקרינה המגנטית-חשמלית של יופיטר. הקשר בין השמש ליופיטר יוצר שלדה מגנטית-חשמלית עבור מערכת השמש ובה תלויים מזג האוויר והאקלים שלנו.

היות ולכל אדם ישנה פעילות מגנטית-חשמלית בתדרים בין 0.07 ל- 60 הרץ ובאותם התדרים נמצאים כל התהליכים הסייסמולוגיים (הקשורים לרעידות אדמה) בסביבה שלנו, ההתנהגות הפסיכולוגית של האדם מווסתת את רעידות האדמה!

כמה שזה נראה מוזר, האנרגיה הנפשית הינה הגורם המתקן של שינויי המצב הגיאולוגי, הגיאופיזי ומצבים אחרים של כדור הארץ. איכות האנרגיה הנפשית ופעולותיה תלויות באיכות החשיבה של האדם. על ידי הלימוד שלה והשליטה בה אנו יכולים להשתתף בהנהגת הטבע.

האדם הוא הגורם הנפשי העצום המשפיע על תהליכי הכוכבים. לא מספיק שהוא לא לומד לנהל אותם, אלא אפילו מנסה לשלול את העובדה עצמה של השפעתו.

צריך עכשיו לשאוף לא להעלאת רמת החיים, אלא להעלאת רמת המוסר. אחרת המחשבה האנושית מתנגשת עם חוקי הטבע ויכולה להתחיל את תהליך ההשמדה העצמית של האנושות. אך הסיבה למוות כבר לא תהיה המבול, אלא האש, שסימניה כבר מתבטאים בכל מקום.

לכל אחד מאיתנו ישנה אפשרות ממשית להשפיע על כל התהליכים שמתרחשים. דווקא המחשבה הפשוטה הזאת נמצאת ביסודות של כל החכמות העתיקות.

התייחסותי: משמח לראות איך בקרב המדענים מתוך התצפית, בהדרגה מופיע התיאור הנכון של האינטגרליות של הטבע והנחיצות להביא את האדם לאיזון עימו.

ידיעות קודמות בנושא:
השמש סטתה ממסלולה
הבעיה של המשבר האקולוגי הגלובלי
מה אומרת האסטרופיזיקה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest