דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / במי תלוי כל העולם?

במי תלוי כל העולם?

שאלה: במדינות ערב היו כמה מהפכות, שקרו בסיוע של הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר ואחרות. אותו הדבר קורה עכשיו גם אצלנו. כלומר, האויבים שלנו משתמשים בהישגים של העולם המודרני, מבלי להכריז עלינו מלחמה. האם אנחנו צריכים לנהל כזאת "מלחמה תרבותית" איתם?

תשובתי: אפשר לעשות כל מה שתרצו! אבל שום דבר לא יעזור! רק אם באמת יש איום של חיים ומוות, אז צריך להתגונן מבלי להתחשב בכלום. אבל בו-זמנית עליך להניע פנימית את העם לאיחוד. אז כולם יתחילו בהדרגה לשנות את דעתם עליך, מפני שאתה, דרך החיבור והאיחוד, מקושר עם כל העולם. אז תשדר לכל העולם כוחות טובים, חדשים לגמרי, של חיבור ואיחוד הדדי, שהעולם זקוק להם כל כך! וללא כוח החיבור והאיחוד, הוא נע לקראת מלחמה!

כולם מבינים זאת, יודעים ולא יכולים לעשות דבר, מפני שחוץ מעם ישראל לאף אחד אין את הבחירה החופשית. לכן כל העולם מגנה את היהודים. אומות העולם מרגישות בתת-מודע שהן תלויות בנו. ולא סתם כך הן מאשימות אותנו בכל הצרות, זוהי הרגשה של תלות פנימית. למשל, אם אני מרגיש שאני תלוי באדם מסוים, אז אני מפחד ממנו, שונא אותו, הוא לא יוצא לי מהראש ואיני יודע מה לעשות בקשר לזה. בדיוק זה מה שמרגישות אומות העולם ביחס אלינו! זו עובדה!

שאלה: כלומר, הן פוחדות מאיתנו?

תשובתי: "מפחדות", כלומר מרגישות שלא יכולות להשמיד אותנו. אם הן היו יכולות, הן היו מוחקות אותנו מעל פני האדמה. הן ניסו אבל זה לא יוצא. אבל לא זה העניין, אלא שהרגשת חוסר האונים בפני ישראל מורגשת בתת-מודע על ידי כל אחד. אני טיילתי בעולם, נתתי ראיונות והרצאות בעשרות אוניברסיטאות, בעיתונים גדולים, בכלי תקשורת המוניים, שוחחתי עם מדענים, פוליטולוגים, סוציולוגים, זה מורגש באנשים!

שאלה: כלומר, אתה לא שולל את השמדתו של עם ישראל ושל המדינה עצמה?

תשובתי: את העם לא, את המדינה כן. יכולים בשקט לגרש אותנו מכאן. בינתיים עוד קיים כביכול עולם דו-צדדי, אבל אין בנו צורך לאף אחד! אם לא ההנהגה העליונה, שלפיה אנחנו צריכים להתאחד על הארץ הזאת, אנחנו כבר לא היינו כאן. ובכל זאת, אני רואה איך מיום ליום עם ישראל הופך להיות פנימית יותר ויותר מלוכד, יותר מרגיש ומבין ששום דבר לא יציל אותו, פרט לחיבור ואיחוד בינינו. הוא הופך ליותר מסוגל להבין, לתפוס ולשמוע את הרעיון הזה, והארגון שלנו הופך ליותר ויותר ברור ומסוגל להסביר לו את זה ולתת לו דוגמה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול בעצם פועל", 28.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest