בין שמים לארץ

laitman_2009-07_0229_70.jpg

לעיתים קרובות האדם מתלונן, שהזמן בורח לו, שהחיים עוברים והוא לא מרגיש שהוא מתקדם.

אנחנו נמצאים במצב של חוסר הכרה, ואפילו שמבינים זאת, לא יכולים לעשות עם עצמנו שום דבר. הסיבה לכך היא, שאנחנו לא מנצלים את הנתונים שניתנו לנו. זה דומה לחולה, שסובל, אבל לא פונה לרופא.

נתנו לנו להבין, שקיים משהו יותר עליון מהחיים האלה, והביאו אותנו לשיטה שעל ידה משיגים את העליון הזה. אבל אנחנו מנסים לגשת להכרת והשגת העולם העליון עם האמצעים של העולם הזה, להשתמש בגישה שאליה הורגלנו – ומחכים, וחושבים שנצליח במשהו.

אנחנו לא מבינים, שלהיכנס למרחב רוחני ניתן רק בעזרת חוק השתוות הצורה. ולשם כך ניתנו לנו מורהספריםקבוצה. וצריכים לזנוח את השיטות הישנות שלנו, הגישות, ההסתכלות, ולבצע את עצות המקובלים – כדי לשנות את קליטת המציאות.

אבן הנגף היא, שאנחנו מנסים עם כל המטען הישן (עם הרצונות הגשמיים הקודמים: אוכל, משפחה, כסף, שליטה וידע) להיכנס לחיים החדשים. זה בלתי אפשרי מבלי לקבל סדר עדיפות חדש, שבו הרוחניות עולה על פני הגשמיות בכול.

כל האמצעים ליציאה לדרגת קיום רוחני, נמצאים בידיים שלך, ואתה חייב, סוף כל סוף, להחליט, היכן אתה רוצה להיות. ולא לעמוד באמצע, רגל אחת בגשמיות ורגל אחת ברוחניות. אחרת השנים ימשיכו לזרום ללא שום תועלת.

מתוך הכנה לשיעור, 12.11.2009

רשומות קודמות בנושא:
אבחון מדויק הוא 99% מההצלחה
שדה, אשר ברכו ה'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest