דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בזכות הרצון הנשי

בזכות הרצון הנשי

Laitman_2011-07-25_7030_w.jpg

שאלה: כל חיי חיפשתי קשר עם הבורא. ועכשיו אני מרגישה אותו, אני מבינה שהבורא שולח לי הפרעות רציניות. מתרחש איתו דו-שיח פנימי. האם אני צריכה להבין מה הוא רוצה ממני? איך אפשר להבין את זה, איך אפשר להרגיש אותו?

תשובתי: כל מה שנוגע לגילוי הכוח העליון היחיד, הבורא, מתייחס גם לנשים. רק שלנשים אין את האפשרות ליצור בעצמן חיישן, גלאי, חוש, להרגשת הבורא.

וגם הגברים לא יוכלו מייד ליצור את הגלאי הזה אם לא תהיה להם התמיכה הנשית. אנחנו עובדים יחד. רק שהנשים צריכות ליצור תנאים סביב הגברים: לדחוף, להוכיח, לעזור, לשתף פעולה בכל מה שרק אפשר. אבל העיקר הוא, בעזרת הרצון שלהן. הרצון שלכן חייב להשפיע ולפעול על הגברים. כמו אישה שמגרשת את בעלה מהבית שילך לעבוד ויביא משכורת משום שהמשפחה צריכה להתקיים.

בלי הדחיפה הזאת הגברים היו עוסקים רק ב"צעצועים", היו משחקים כל החיים. דווקא הודות לרצון הנשי העולם מתפתח, גם עולמנו וגם העולם הרוחני.

האישה מוצאת את עצמה בצורה הטובה ביותר בהפצה. אם היא עוסקת בהפצה, זהו התפקיד שלה, היא מולידה, היא מרחיבה. בזה היא עובדת הרבה יותר טוב מהגברים. אני סבור שמימוש כזה שלה הוא הכי בטוח ונכון.

חוץ מזה, היא צריכה לתמוך בקבוצה הגברית, לדאוג להם כמו אמא שדואגת לילדים כדי שהם לא יריבו ולא יקללו, להרגיע וליישב הכול. גם בין הנשים צריכה להיות הסכמה. אם תהיה ביניהן הסכמה נכונה וטובה, הגברים בפנים לא יוכלו לריב. תנסו.

הגברים תמיד מרגישים באישה קצת אמא, זה נשאר אצלם לכל החיים. אם אתן תיצורנה אווירה כזאת ישרה וטובה, אז הגברים ירגישו שבאווירה כזאת הם צריכים להתנהג אחרת. אם אתן תשתפנה פעולה, אז הרצון שלכן פתאום יתחיל לעבוד קרוב לרצון שלהם, כלומר להתקדמות הרוחנית שלהם. אתן מתארות לעצמכן איזו עבודה אתן עושות ומה אתן מזמינות בזה!

מתוך שיעור מס' 3 מהכנס בליטא, 24.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אישה זה רצון
התמיכה הנשית
הרצון הנשי הוא המנוע של הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest