דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בהרמוניה עם התודעה האוניברסלית

בהרמוניה עם התודעה האוניברסלית

כשנתחבר ונרגיש את הכוח הכללי, את הרצון הכללי, את התוכנית הכללית, את השכל הכללי שמנהל אותנו ושאיתו אנחנו צריכים להיות בתיאום, כשניכנס איתו להרמוניה – נרגיש את התודעה האוניברסאלית, ה"נואוספרה" שעליה דיבר ורנדסקי. במילים אחרות, אנחנו נרגיש את הכוח העליון של היקום, את מחשבת הטבע, את תוכניתו העליונה, את תחילתה ומטרתה. אנחנו עולים לדרגת האדם שבאמת יהפוך לנזר הטבע. הוא יהפוך להיות שווה לטבע, ויבין את מחשבת הבריאה.

מה שנדרש מאיתנו, זה להכיר את המצב הזה, להבין אותו, לרכוש את השכל הזה, הרצון הזה, התוכנית הזאת. איך נוכל להכיר אותו? – כשנתחיל לנוע בתיאום, כמו להקת דגים, בהרמוניה עם השדה הסובב אותנו, וננוע בו מרצוננו ולא באופן אינסטינקטיבי כמו דגים או ציפורים – אז נתחיל להכיר את השדה הזה, את המחשבה הענקית הזאת של הטבע.

כל הבעיה היא: איך נוכל למצוא את השדה הזה, להצטרף אליו, לנוע יחד איתו. לשם כך אנחנו חייבים לשנות את עצמנו.

האדם יכול להשתנות רק תחת השפעת הסביבה, כפי שאנחנו רואים על עצמנו ועל ילדינו. אחרת הטבע יאלץ אותנו להשתנות, והוא יעשה את זה בצורה אכזרית, תחת "מכבש ההתפתחות". כדי שזה לא יקרה, אנחנו צריכים לנוע וליצור מראש מסביבנו כזאת סביבה, שכל הזמן תביא אותנו ליתר תיאום וליתר השתוות לכוח הענק והיחיד הזה של הטבע, ובצורה כזאת אנחנו נשתנה. אנחנו צריכים בעצמנו ליצור מסביבנו כזה מכשיר שכל הזמן יעלה אותנו, יאחד אותנו ויקרב אותנו לכוח הטבע הזה, שמחייב אותנו היום להיות מחוברים באופן אינטגרלי.

מתוך ישיבת תוכן בנושא העולם הגלובלי, 16.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בשדה האחד של הרצונות
איך אתה מצביע? בעד או נגד מחשבת הבריאה?
למצוא את מקומי במחשבת הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest