דף הבית / המשבר ופתרונו / בדרך לחברה מאוחדת

בדרך לחברה מאוחדת

שאלה: הגבולות נפתחו. המערב מכתיב לכל העולם את התרבות שלו, ולא פלא שרעיונות לאומנים מערביים מתחילים לקבל ביטוי.

תשובתי: המערב לא הביא לעולם תרבות, אלא אורח חיים אומלל של הצרכן המודרני. התרבות היא התארגנות פנימית של האדם לקראת הסתכלות אמוציונלית.

הרעיונות המערביים נובעים מתוך חוסר חינוך. החברה אינה מחנכת את האנשים, לא מספקת להם שום דבר אחר וכך דוחקים אותם לפינה. ומה יכול לשמור על האדם יותר מאשר האגו שלו? והביטוי הבולט ביותר של האגו הוא הלאומיות.

מה הקשר לאורח החיים המערבי? במערב חיים לפי תרבות ההתעשרות.

שאלה: ואיזו תרבות אנחנו מקדמים?

תשובתי: אנחנו מתבססים על כל מה שמכתיב לנו הטבע או הבורא. אין לנו ברירה. אנחנו נמצאים בתוך ספֵרה שפועלת עלינו, מקיפה אותנו בחוקים ברורים, שולטת בכולנו בצורה מוחלטת ומשאירה לנו חופש בחירה מצומצם ביותר, המאפשר לנו להתאים את עצמנו להשפעתה כדי שנוכל להתקדם בצורה יותר נוחה בדרך הזאת.

למרות שהדרך הזאת די קשה. היא צריכה לשבור אותנו לחלוטין, לשנות ולהפוך לדבר מנוגד.

מתרחשת שבירה כזאת כאילו שוברים כל עצם לחתיכות, מעבירים אותנו דרך מטחנת בשר ואחר כך מערבבים את הכול ומקבלים משהו אחר לגמרי. בדיוק את זה עלינו לעבור.

אין לנו ברירה, עלינו להישמע לטבע. אנחנו נמצאים בשליטתו ולא שולטים בו. זאת האמת הראשונה שעל האדם ללמוד כתוצאה מהמשבר הגלובלי, שאינו מתרחש סביבנו, אלא בתוכנו. כלומר, עלינו לתקן את עצמנו. את הטבע לא ניתן לתקן או לכופף.

אם האנשים יבינו זאת, אז הם יתקדמו במעט ייסורים, ואם הם לא יבינו, אז הם יתקדמו על ידי ייסורים קשים. חוקי הטבע קבועים, אין בהם שום רחמים. אנחנו רואים על פי דוגמת היהודים, הם יודעים יותר מכולם וסובלים יותר מכולם. כי מוטלת עליהם שליחות מסוימת ובגלל זה דורשים מהם. אין לטבע רחמים וגם לא אנשים מועדפים.

לכן, אנחנו יוצאים לאנשים ומסבירים את חוק הטבע. אנחנו רוצים רק קיום פשוט נורמלי ונוח וזה אפשרי רק אם שומרים על חוקי הטבע. בואו נברר מה אפשר לעשות כדי שמכבש האבולוציה לא ירמוס אותנו, אלא שנרוץ לפניו.

אנחנו לא צריכים להתבייש ולהתחבא, להיפך, אנחנו לא רוצים לחיות באשליות. לשם מה האדם צריך לרדת לדרגת הלאומיות? רק כדי להשתכר ולהתקוטט, ומה הלאה?! נניח, שתגרש את כל הזרים שנכנסו לכאן ומה אחרי זה? מי יעשה את העבודה?

כלומר, אם אתה לאומן רציני, אז עליך לחשוב כיצד לסדר את כל זה ולא לשבור פרצופים ולהפוך את הכול למשחק פוליטי.

שאלה: ואיזה משטר אנחנו מציעים לאנושות?

תשובתי: אנחנו מציעים משטר טבעי, בלי גבולות, חברה אחת מאוחדת, שבתוכה כל קבוצת אנשים מתקיימת באהבה והסכמה עם כל היתר, תוך כדי שמירת המנהגים, הטקסים, החוקים והדתות משלה.

המשטר הזה מתואר בספרו של בעל הסולם "הדור האחרון". אילו היום אנחנו היינו יכולים לראות זאת, אנחנו היינו רואים שזהו המשטר הטוב והנורמלי ביותר, ואנחנו בכל זאת נגיע אליו אם נרצה זאת או לא.

מתוך שיעור בנושא "הפצת השיטה האינטגרלית", 17.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
רומנטיקנים חסרי תקנה או ריאליסטים
משבר: בחיפוש אחר הפתרון
העתיד תלוי בהשתלבות עם הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest