דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בדיקת תיאום בין שני העולמות

בדיקת תיאום בין שני העולמות

laitman_2010-03-10_5442.jpg

כנס במיאמי, שיעור מס' 3

שאלה: האם זה נכון שדרושות מאיתנו פעולות פנימיות בלבד, כוונה פנימית לקיים את רצונות החברים ולא פעולות פיזיות?

תשובתי: כן, אבל איך אני יכול להיות בטוח שעשיתי את הכול נכון ואני לא מרמה את עצמי? – אם אני תומך בכך על ידי הפעולות הפיזיות בעולם הזה, אני יכול להיות בטוח שהכוונות שלי נכונות.

אחרת, אני יכול לספר לך כמה אני אוהב אותך, אבל איך להאמין האם זו אמת או לא? ואפילו לא בגלל שאני מרמה אותך, אבל איני בטוח שאני לא מרמה את עצמי. איך לעשות כך שזאת תהיה אמת?

בדיוק בשביל זה אנחנו נמצאים בחברה, בעולם הפיזי. ואם הפעולה והכוונה הולכות זו עם זו יחד, זה מוכיח שאנחנו פועלים בצורה נכונה, ישרה, ולא משקרים.

ואם אני לא מסוגל לעשות מעשים, אלא רק מתכוון להשפיע לחברים, פירושו של דבר, שהכוונה שלי שקרית. ואם אני רק פועל ללא הכוונה הנכונה ולא מתכוון דרך החבר להגיע לבורא, אז המעשה הזה שקרי ובסופו של דבר אנחנו עושים אותו לתועלת עצמנו. לכן חייב להיות מצב כזה שקיים בעולם שלנו, שבו אנחנו צריכים לקיים פעולות פיזיות ויחד עם זה יכולים ללוות אותן בכוונה רוחנית של השפעה.

כשאנחנו נמצאים בקבוצה יש לנו אפשרות לבדוק את עצמנו. לכן העולם הזה נברא, זו הדרגה הנמוכה ביותר שבה אנחנו יכולים לבצע מעשים באופן מזויף: לחייך זה לזה, לעזור כאילו אנחנו משפיעים, אבל כל זה רק לתועלת עצמית. אם אנחנו מתחילים לעבוד בקבוצה על הכוונות שלנו ולמשוך את המאור, כשאנחנו רוצים דרך הקבוצה להגיע להשפיע לבורא, אז אנחנו מתחילים לראות את הכוונות האמיתיות שלנו. כאן חייב להיות שילוב של שני העולמות, העולם הזה והעולם הרוחני יחד.

לכן אנחנו מגיעים לעולם אין סוף, כשאנחנו עולים בכל 125 המדרגות רק בתנאי שבינתיים אנחנו קיימים בעולם הזה, בגוף הפיזי. ואם תוך החיים שלנו לא הספקנו לעלות, אנחנו שוב חוזרים לעולם הזה. הרי אנחנו חייבים כל הזמן להתקיים בשני העולמות: בכוונה – בעולם הרוחני, ובפעולות הפיזיות – בעולם הגשמי.

לכן, המצב של היום הוא כל כך מיוחד, אנחנו הגענו בעולם הגשמי לכזה מצב שהוא דוחף אותנו לפתח את הכוונה להשפיע. אחרת לא נוכל לשרוד. אנשים קוראים לזה משבר, ואנחנו קוראים לזה דרך חדשה, שלב חדש בהתפתחות האנושות, שבו אנחנו צריכים לגלות את העולם הרוחני ולצרף אותו לגשמי.

רק אדם שלומד קבלה, מסוגל לעשות את זה. לכן אנחנו צריכים להתפתח כמה שיותר מהר כדי ללמד את העולם. העולם לא יוכל לעשות את זה בצורה עצמאית, כיוון שלהגיע לקשר עם העולם העליון ניתן רק אם יש לך "נקודה שבלב", שאיפה לעלייה רוחנית. ולכן אנחנו צריכים לחשוב על כל העולם ולזרז את התפתחותנו.

מתוך השיעור השלישי של הכנס במיאמי, 23.05.12

ידיעות קודמות בנושא:
עזרה למבולבל
מַקרן הלייזר של הנשמה
מה לעשות?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest