דף הבית / קבלה ומדע / טבע / בגוף האדם התאים נעים כמו להקות דגים או ציפורים 

בגוף האדם התאים נעים כמו להקות דגים או ציפורים 

מחקר: כאשר חלים שינויים במיקומם של תאי הגוף, הם נעים ממקום למקום, בדומה ללהקות דגים. באופן פעיל מצמיחים תאים אלו מגוון רחב של רקמות ואיברים, כגון סחוס, חלק מקרומי המוח, תאים של מערכת העצבים וכדומה.

כשמשנים התאים את מקומם בקבוצות גדולות, הם נמנעים מלהתקרב לתאים שכנים, מפני שבמרחק מסוים מופעל דיכוי ביכולת התנועה וזה עוזר להם לשמור על כיוון תנועה נכון. בבחירתם בנתיב שגוי, הם מיד נתקלים בתא אחר שלא יאפשר להם להתקדם הלאה בכיוון לא נכון.

תא שואף להתקרב לתא אחר שנמצא מרוחק ממנו, משיכה כזאת דומה להליכה אחרי ״המנהיג״. אבל במקרה של משיכה חזקה, יופעל כוח נגדי והתא יאט את הילוכו. בסופו של דבר כל התאים מגיעים למקום הנכון, בו הם מתחילים לעצב מבנה כלשהו.

תגובתי: בטבע הכול מכוון להבאת כל מה שקיים לדבקות עם הבורא, בכל הדרגות של הטבע. החוק הזה בדרגות שונות נראה שונה, אבל הוא אחד. באופן כזה, תנועה של חלקיקים, תאים, ציפורים וכדומה, היא זהה ובצורתה הנכונה צריכה להיראות כמשוואה אחת, שאותה כל כך רצה איינשטיין לגלות. להקות של תאים, דגים, ציפורים, בעלי חיים, נעים בצורה דומה. באופן זהה אבל מודע, צריכים לנוע גם בני האדם.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest