דף הבית / המשבר ופתרונו / בארה"ב, 50 מיליון נתמכים

בארה"ב, 50 מיליון נתמכים

הערה: על פי הנתונים הסטטיסטיים של מכון "גאלופ" (מכון אמריקאי לחקר דעת הקהל), בשנת 2016 כמות האמריקאים, שנתמכים על ידי המדינה, עלה על-50 מיליון בני אדם. כלומר הפתגם "החלום האמריקאי" הופך לחלום של להיות נתמך על ידי המדינה. באמריקה ישנן משפחות שלמות שכל בני המשפחה לא עבדו מעולם. והמגמה הזאת גְדֵלה כל הזמן.

התייחסותי : בוודאי, זה כבר לא מרדף אחרי הישגים מיוחדים בעסקים ובתחומי החיים האחרים. העניין הוא שבזמנינו אנחנו מתקדמים לקראת סוציאליזם, המדינה תהפוך למדינה סוציאלית. אם נוכל לחלק לכולם מזון, ביגוד ומקום מגורים, (כי אם מאוד רוצים, אז את כל זה אפשר להדפיס, ללא שום דרישה מהאדם), אז באופן עקרוני, בני אדם לא יצטרכו לעבוד.

השאלה, בשביל מה לעשות זאת? בשביל מה קיימים בעלי חיים שונים? אפשר לומר, שהם ענף הכרחי בטבע הכללי, שצריך לאזן את כל השאר, כדי לשמור על איזון מיוחד, על הומאוסטזיס. ובמה בני אדם שונים מהם? צריך להבין שאנחנו מורכבים משני חלקים, החלק ה"בהמי" והחלק האנושי. החלק הבהמי שבנו זקוק רק לדבר אחד, לחיות בשקט ובשלווה להתחמם בשמש, כמו חתול, ולא יותר. ואילו החלק האנושי דורש לגלות את משמעות החיים, למרות שכיום אנחנו מנסים לא לעסוק בזה, וכאן עוזרים לנו מעט הסמים, תרופות נגד דיכאון וכל היתר. ובכל זאת, לשאלה הזאת יהיה "ביקוש" רציני מאוד, ונצטרך לענות עליה.

שאלה: האם נראה זאת בדור שלנו?

תשובתי: הכל תלוי בהפצתה והתפשטותה של חכמת הקבלה בעולם. גם אם זה מעורר פסימיות, צריך להבין שהמצבים בעולם משתנים מהר מאוד. בעיקרון, האנושות נכנסת כל פעם לתרדמה סוערת, שמושכת, "שואבת" אותנו לתוכה ולאחר מכן מגיעה תקופה של התפרצות פנימית.

שאלה: זו באמת צריכה להיות התפרצות פנימית או מלחמה נוראית?

תשובתי: כדי שהייסורים ינערו את האנושות, עליהם להיות עצמתיים מאוד ברמה הפיזית. אבל אם ההתפרצות מתרחשת בדרגה הפנימית, של תודעה והבנה, אז הייסורים פחותים הרבה יותר. הם לא משאירים עקבות פיזיים והאדם יכול, מהר מאוד, לעבור מהם למימוש נכון של קיומו הארצי.

לכן, אני מקווה מאוד שנוכל לאפשר לאנושות לגלות באופן ריאלי ונכון את מטרת החיים, שקיימת בטבע.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest