דף הבית / כלכלה / כסף / א-לוהים והדולר   

א-לוהים והדולר   

הערה: קבוצת אתאיסטים מהעיר קרונשטאדט שבמדינת אוהיו הגישה תביעה לבית המשפט הפדראלי של ארה"ב בדרישה להסיר משטר הדולר את הביטוי "באלוקים אנו בוטחים" בטענה שהם נאלצים להחזיק בידיהם את השטרות האלה, והם מרגישים שבכך יש כוונה להתערבותו של א-לוהים בפעולות פיננסיות וזה נוגד את אמונתם החילונית.

תשובתי: אין חילול קודש ועיוות גדול יותר של רעיון הבורא מאשר להדפיס ביטוי כזה על שטרות כסף, וזה מבלי להתייחס באיזו דת מדובר. הדבר נעשה מפני שהאמריקאים מאמינים שזה עוזר להם ומגן על הדולר, כלומר א-לוהים מגן על הדולר, מפני שהדולר נזכר בא-לוהים.

מה אפשר לומר על כך? עדיף היה להחליף את הכסף בכרטיס פלסטי  כדי שאדם יוכל לשלם ללא צורך בניירות מלוכלכים. בעתיד צריך שיהיה לאדם חשבון בנק שווה לכולם והוא ישתמש בסכום כסף רק כדי צרכיו. נניח שתקצבו אותו ב-1000 דולר לחודש, במידה והוא לא הוציא את כל הסכום תישאר היתרה לחודש הבא. השלב הבא אחרי זה יהיה שלב ללא חשבונות וכספים. אדם ייקח את ההכרחי לו במחסנים מיוחדים או בחנויות, וכולם ייצאו מתוך הנחה שהוא לוקח רק את הדרוש לו, ולא את מה שמעבר לצרכיו.

הערה: כדי שאדם ייקח רק את מה שנחוץ לו הוא צריך לעבור תהליך מסוים של חינוך.

תשובתי: לכך אנחנו נצטרך להגיע.

הערה: מה שאמרת עכשיו נשמע כפנטזיה.

תשובתי: זה יעשה על ידי האור העליון, כוח מיוחד שמתקן אותנו. וודאי שבעצמנו לא נוכל להגיע לדרגה כזאת של תיקון, זה בלתי אפשרי, אבל על ידי האיחוד והחיבור בינינו ועל ידי המאמצים שלנו, נוכל לעורר ולהזמין את הכוח הטוב בעולם, שבינתיים מוסתר מאיתנו, כדי שיתקן אותנו להיות טובים, כפי שהוא בעצמו. אנחנו לא ניקח לעצמנו דבר מיותר ונתחיל לייצר רק את ההכרחי לנו כדי שהכול יהיה טוב ונוח לכולם באופן זהה.

שאלה: איפה בעתיד יהיה כתוב שמו של א-לוהים?

תשובתי: שמו של א-לוהים יהיה כתוב על לוח ליבו של האדם שצריך להשתנות ולהפוך להיות לשם הא-לוהים. כל פעולות האדם, כל הרצונות שלו, כל המערכת שנקראת לב צריכה להוות בפני עצמה את דמות הבורא. כלומר הלב עצמו הוא מערכת שסך כל הקשרים הפנימיים בו צריכה להוות את דמות הבורא.  

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest