דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / את מי אנחנו מהנים?

את מי אנחנו מהנים?

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 2

שאלה: איך אדם יכול כל רגע ליהנות לבורא?

תשובתי: אם הוא כל הזמן חושב על זה.

כל פעולה בחיים שאתה מבצע: עובד, לומד, אוכל, נמצא באמבטיה, במיטה, אפילו לא לבד, לא משנה איפה ואיך, כל המחשבות שלך צריכות להיות מכוונות לבורא. כי כל התוכנית של הטבע, כל הכוחות שלה מכוונים לכך, כדי לעבוד בהשפעה.

אם אתה פועל בצורה כזאת, אז לפניך מתחיל להתגלות תחום חדש לחלוטין של הרגשות, עולם חדש. אתה מתחיל לראות את מערכת ההנהגה, שנראית עכשיו נסתרת, מפני שאנחנו לא נוהגים בה נכון. אנחנו לא רואים אותה. אנחנו נוכל לראות אותה רק אם אנחנו נשתוקק אליה בעל מנת להשפיע, ואז נגלה כיצד היא פועלת.

קיים חוק של השתוות הצורה שפועל בכל העולמות, כולל העולם שלנו. אם אני רוצה לגלות משהו, אני בונה חיישן שמתאים לאותה תופעה שאותה אני רוצה לגלות. אותו הדבר גם כאן, אם אני רוצה לגלות את מערכת הכוחות שמנהלת את העולם, אני צריך להימצא בתכונה הזאת, אז היא תתגלה לי.

לכן אני צריך כל הזמן להיות נעול על זה, שכל מה שאני עושה עכשיו, כל המחשבות, הרצונות והפעולות שלי מכוונות רק כדי ליהנות לבורא, לעשות לו נחת רוח.

מה הכוונה ליהנות לבורא? אני לא רוצה לבלבל אתכם, אבל אין שום בורא ואין את מי ליהנות. על ידי הכיוון של הרצונות והמחשבות שלי אני כביכול מכייל את עצמי, מכוון להרגשת הבריאה האמיתית. אבל מה שבסופו של דבר מתגלה בתוכי, זה אותו הכוח שפועל ומנהל הכול, והוא נקרא "בורא". הכוח הזה יכול להתגלות רק בתוכי. הכְוונה קבלית יוצרת בתוכי אפשרות להרגיש עוד מציאות אחת, המקבילה למציאות שלנו. אם המציאות שלנו קיימת רק בכוח הקבלה האגואיסטי, שמתפתח לפי תוכנית שאינה תלויה בנו, ואנחנו משועבדים לה לחלוטין, אז כאשר אני נכנס למציאות אחרת, מופיעה אצלי האפשרות של חופש מוחלט.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בדיקה לנקיות הכוונה
להציב את הבורא לשירות המטרה
במה אפשר ליהנות את הבורא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest